[Säljes] 2 Cd Spelare Hej. Säljer mina 2 numark axis 9. Dom är runt 1 år gamla.Endast använda hemma. Alla orginal tillbehör finns kvar.Spelarna fungerar klockrent och är i nyskick -(bortsett från att texten "stutter" på play knapparna är bortnött)Nypris för båda spelarna: 6790:- (mnaudio.se)Mitt pris: 5000:- + Frakt (Vid snabb och smidig affär kan vi diskutera priset)Spelarna finns i stockholm.Maila mig på: [email protected]INFOAxis-9 är Numarks nya table-top modell med tryckkänsligt jogwheel, vilket ger ännu mer vinylkänsla.Hjulet påminner om skivtallriken på TTX-1:an och som användare kan man pitchbenda, scratcha och stoppa musiken genom att lägga fingrarna på hjulet. Releasen är imponerande snygg.Axis-9 kan uppdateras mjukvarumässigt via en CD-rom. På så sätt är Axis-9 framtidssäker och användare kan alltid ha tillgång till senaste mjukvaran.Det finns plats för 3000 loop/cue-punkter i minnet. CD-spelaren känner av skivan och hämtar upp cue- eller loop-punkter som gjorts tidigare. Alla effekter, loopar samt KEY/Mastertempo kan användas via digitalutgången.Start/stopp kan justeras att starta/stanna med långsam tempoändring som en skivspelare. Givetvis har Axis-9 Instant Start för Cue, Play, Hotstarts, loop samt Stutter. Axis-9 har 48 sekunder buffertminne till förfogande för att minimera hack och avbrott i musiken.Effekterna kan användas en och en, men det går också att kombinera flera effekter samtidigt, t.ex. Chop-funktion ihop med Flanger. Den inbyggda beatkeepern (Mk3) ger realtids BPM i displayen och kan uppdateras varannan sekund.Beatkeepern hjälper också vissa effektlägen att styras i realtid.Axis-9 har bättre ergonomisk design, tydligare reglage, förbättrad snabbsökning, enklare handhavande. Släden är belyst och alla knappar är av gummi med bakgrundsbelysning. Formpressat metallchassi för att klara av hårda påfrestningar.Teknisk Info: •Spänning: 230V/50 Hz•Anti-Shock: 48 sekunder•Frekvensomfång: 20Hz - 20kHz•Pitch +/-8%, +/-16%•Pitchbend: +/- 16%•Startsnabbhet: 0.01 sek max•Short Access Time: max 1.7 sek (nästa låt)•S/N ratio (IHF-A): 94dB•130 mm stort sökhjul•100 mm lång pitchregel•Fader-start•CD-R & CD-RW kompatibel•Close protection: 30 sek•Mått: 355 x 216 x 101 mm•Vikt: 2,6 kg