[Säljes] Skivspelare Säljer min Numark TT 500 & Ortofon Concorde Qbert Pickup.Allt är ca 1 år gammalt men endast spelat en handfull gånger.Endast använd hemma. Inga repor eller defekter, fullt nyskick.Alla orginal tillbehör finns, kablar, kartong osv.I paketet ingår aven 2 nya nålar, av värde ca 400:- st.Nypris för spelaren 3327:- (thomann.de)Nypris för pickupen 1 535:- (djservice.se)Mitt pris: 3000:- Vid snabb affär får ni även med några battle/scratch skivor och lite annat extra tillbehör tex, vinyl borste, slipmats, vikter, tonarm osv. Spelaren finns i sthlm, men kan även skickas (du står för frakten)Maila mig på [email protected]Information om spelaren: Spänning: 230V/50HzVikt: 13 kgMått: 448x375x88mmPitch: +/-8,10, 20 och 50 %Drift: Direktdriven, vridmoment på 5,0 kpcmFlyttbar pitchregel i två positionerUtbytbar tonarm (rak & S-formad ingår)Justerbara fötter i höjdledJusterbar tonarm i höjdledUtbytbar pickupbelysningAvtagbart kablageInfällda bärhandtag TT-500 är en ny, högklassig skivspelare som placeras mellan TTX-1 och TT-200 i Numarks sortiment. Motorstyrkan är hela 5,0 kpcm och skivspelaren levereras också med både rak och S-formad tonarm. Pitchregeln kan flyttas mellan klubb- och battle-mode, pickupbelysningen är en stark LED-lampa med extremt lång brinntid. TT-500 har omställningsbart pitchområde (8/10/20 & 50%) samt kan spela 33/45 och 78 rpm, både fram- och baklänges.