I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] TJEJSNEAKERS SIZE 38/39 ADIDAS+GOLA

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-12-06 21:35

[Säljes] TJEJSNEAKERS SIZE 38/39 ADIDAS+GOLA



Nu gör jag mig av med min minisamling av sneakers då jag bytt stil på sista tiden.
Har fyra par Adidas tygskor, och ett par Gola sneakers.
De är alla förutom ett par i riktigt gott skick. Och då menar jag inte att den sista är helt söndersliten, utan bara att den vita färgen inte är så kritvit längre :) Därför kan du få dem för typ 40 spänn? Haha.

Priserna jag lagt upp kan diskuteras!





Adidas, lila med turkosa detaljer. Köpta i Japan. Tärningssnören. Gott skick! Orginalsnören kvar och oanvända. 39 1/3.

130:-

Golasneakers, storlek 38. Riktigt gott skick! För små för mig som egentligen har storlek (38.5)39 i sneakers om det ej är tygskor. Har bara använt dem ca 2-3 ggr.

160:-

Adidassneakers "graffittimönster". Köpta i Japan. Storlek 38 1/3. Riktigt gott skick då de har ett "satinövedrag" som skyddat dem.

130:-

Adidas "guldskor", storlek 39 1/3. Riktigt bra skick!

100:-


Adidas vita med "döskallesnören". Ok skick, det enda är som sagt att de inte är så vita längre. Kastar med dem på köpet om du köper flera skor...

(eller ca) 40:-



Här har jag lagt upp lite fler bilder på Flickr: Corazonzita


Jag bor i Stockholm, så det skulle underlätta om vi kan mötas upp, plus att du då kan checka skorna i verkligheten. Men att skicka till övriga Sverige kan diskuteras...

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.