I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] FORD PICKUP- 56

Övrigt - Köp & Sälj

2010-11-19 14:10

[Säljes] FORD PICKUP- 56

Tja,

Ska sälja min Ford Pickup 56, hade tänkt mig runt $25.000 (dollar). Bilen finns i Chile, men i det priset så fixar jag den till Sverige. Hela bilen är i stort sätt helt original, har bytt lite små saker. Ingen rost, helt topskick.

Jag kan slänga upp bilder om någon är intresserad.

2010-11-19 14:22
Startat två företag som du sitter i styrelsen i och stitter i styrelsen av flera andra och du är så rik att alla blir avundsjuka på dig om de får reda på hur mycket du tjänar så du säger inte summan. Antar att du borde vara någorlunda lyckad affärsman.

Ett tips från mig är dock, vill du ha något sålt på allvar, lägg upp bilder i annonsen direkt. Att du ska tvigna folk be om bilder gör redan att du går miste om potentiella kunder. Enda anledningen att inte bjuda med bilder på varan man säljer är när varan är skit och man försöker hustla, eller suger som affärsman.

Förresten, hej jag skickar dig 25.000 dollar i ett kuvert till Chile du skickar mig en bil? Right.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-11-19 14:38
Jag ser inte hur mitt privatliv har med detta att göra?

Anledningen till att jag inte la upp bilder just nu, för jag har inte några på denna datorn. Sen har jag väl inte riktigt räknat med att någon från Whoa köper den heller, men man vet ju aldrig. Kan ju vara någon som känner någon som känner någon som är intresserad. Absolut jag suger som affärsman, borde listas som top 10 över dem sämsta i Syd amerika.

Kuvert? Nej tänkte flaskpost? jävla fjolla

2010-11-19 15:04
Fjolla? Är mer man än din farsa med tanke på resultatet som din morsa klämde fram.
Est. 1984
"Fo sheezy, keep my girl nice and sleazy, with a gun tattoo on her ass that say squeaze me"

2010-11-19 15:12
Det roliga i detta är jag kan köpa ditt hus, din mamma och skaffa dig en bror om jag vill? Och då behöver jag inte ens sälja en av mina bilar för att råd ;)