I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Monitorer, ljudkort, mixer

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-10-11 17:20

[Säljes] Monitorer, ljudkort, mixer

Tjena.
Tänkte sälja lite saker från studion, eftersom jag inte spelar in så mycket längre. Känns ganska överflödigt att sitta på massor av saker då. Alla saker funkar i alla fall riktigt bra och har aldrig strulat.

De jag säljer är:

ESI nEar05 Experience - 2000:-
Har inte haft monitorerna så jättelänge, kanske 6 månader och de är i nyskick. Köptes in för 3200 kr men dagens nypris ligger runt 2500 men jag vill ha endast 2000:- för mina. Skickas i orginalförpackning förutsatt att du betalar frakten eller så hämtas de här i enköping.

Behringer Eurorack UB1204FX-PRO - 500:-
En stabil mixer med 4 mickingångar och massa effekter. Köptes in för 2000:- och mitt pris ligger bara på 500kr, kan även denna skickas i orginalförpackning om du betalar frakten annars finns den att hämta i enköping.

EMU 0404 - 500:-
Ett pci ljudkort för musikinspelning. Köptes in för 1500 kr och dagens nypris ligger något strax under 1000kr, mitt kort säljs för 500kr då jag numera kör en bärbar dator och måste ha ett extern ljudkort. Annars fungerar ljudkortet utmärkt och något cubase program ingår + massa effekter man får med på skiva. Kan skickas i orginalförpackning om du står för frakten eller så hämtas de i enköping.

Intresse eller frågor skriv per mail här på whoa eller i tråden.

Mvh
Jens Durlind