I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Xbox 360-spel (Dragon Age, Mass Effect 2 mfl) & Shenmue 2 (Xbox)

Övrigt - Köp & Sälj

2010-09-30 18:45

[Säljes] Xbox 360-spel (Dragon Age, Mass Effect 2 mfl) & Shenmue 2 (Xbox)

Xbox 360

Dragon Age: Origins - 170:-
Borderlands - 150:-
Halo 3 ODST - 150:-
Halo 3 - 100:-
Fallout 3 - 150:-
Mass Effect 2 - 170:-

Xbox

Shenmue 2 - 170:-

Skicka meddelande vid intresse, mängdrabatt kan ges. Finns i stockholmsområdet, köparen betalar frakt om de behöver skickas. Alla är i toppskick, vissa är knappt spelade.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-30 19:05
lägg på 40-50kr på varje spel så kan du få de nya.

jäkla scam-priser detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-09-30 19:14
Eller strunta i att lägga till 40-50 kronor och köp en-två öl per spel på krogen, fittpelle.
Producent

2010-09-30 20:03
Har du koll på om Shenmue 2 funkar på 360?

2010-09-30 22:09
Ja, det funkar bra på mitt i alla fall. Den innehåller även en DVD med alla cut-scenes och fighter (spelade av proffs) från ettan kallad Shenmue the Movie. Tror t.o.m den gick på bio i japan. Helt värdelös i min mening men kan ju va bra om man behöver fräscha upp minnet.
Rappare

2010-10-02 22:22
svanspelle - Vadå scam priser? Haha, jag pröjsade 400 spänn för Dragon Age samt 450 för Borderlands, sprojlans. Tyckte det var billiga pris, dock har jag typ alla spelen själv, sa'tt..
Wurrup?

2010-10-03 11:00
Dragon Age till X-Box 360 kostar 220 från Amazon som nytt

Om du köper X-Box/PS spel i Sverige är du fan inte klok

2010-10-03 13:37
Dragon Age kostar 170 spänn här som nytt. Jag köpte det för typ en månad sen och spelade det ca tre gånger.

Alla douchebags som klagar på priserna kan härmed suga sin pappas kuk och hålla sig ifrån den här tråden.

2010-10-03 13:54
spelar ingen roll om du "bara har spelat tre gånger" , är fortfarande beg. = värdet sjunker.

Underhållning:

Dragon Age kostar INTE 450 nytt, en enkel sökning på prisjakt ger dig svaret.

2010-10-03 14:03
Jag köpte det för 299 kr nytt och säljer det för 170. Det är inget "scam-pris", det är lite över hälften av nypris. Jag hajar verkligen inte vad du får ut av det här. Gå ut i världen, träffa människor, du kanske t.o.m kan träffa någon som gillar dig för den du är, men du har verkligen inget här att göra.

2010-10-03 17:07
spelar ingen roll vad det kostade när du köpte det nytt, det kostar 230:- nytt nu.

Well man får väl berätta för folket att spelen kostar 50-lappen mer nya?

2010-10-03 18:19
Du har rätten att skriva vad du vill så länge det inte bryter mot whoas regler men det gör ingen nytta, du är bara ett jobbigt moment.

Det är inte svårt att gå in på pricerunner/prisjakt och jämföra vilket jag själv gjorde innan jag satte priserna. Ingen av spelen går att få tag på billigare nytt och inte heller begagnat (på Game eller Gamestop).

Du skrev att det var scam-priser vilket bara är löjligt och du gjorde det inte för att hjälpa någon, du gjorde det för att det upprörde dig. Att du blir upprörd över en sån sak visar att du ödslar energi på helt fel saker och jag hoppas för din och folk i din omgivnings skull att du bättrar dig.

Du?

2010-10-03 18:28
ja, jag är tecknad.
Rappare

2010-10-04 08:29
svanspelle - Du kanske inte förstod. Och jag är kanske inte rik, men jag sitter inte som en jävla idiot i fyrtiotvå timmar och letar som ett epeleptiskt miffo trippad på LSD för att hitta schyssta priser. Jag glider in på stan, in på Game och köper dom spel jag vill ha. Jag tycker att priserna snubben gav var bra, sen får du tycka vad du vill.
Wurrup?