I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Air Yeezy Zen Grey sz. 9 & Air max structure 91 sz.9 (x 2!)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-09-26 00:58

[Säljes] Air Yeezy Zen Grey sz. 9 & Air max structure 91 sz.9 (x 2!)

Håller på och rensar upp i garderoberna då vi snart flyttar och jag får tydligen inte behålla alla mina sneakers :(, nej men vi kommer helt enkelt inte ha plats och då säljer jag hellre skorna än att bara ha dom i en låda i källaren då det är skorna jag ändå aldrig har använt förutom med mina ögon hehe..

Såg att ytterligare någon säljer sina Yeezys här, mina är använda i max 5 timmar men då jag verkligen måste bli av med dom så kan jag släppa dom för 2000:-. Obs, jag har inte orginalkartongen kvar så dom ligger i en Air max kartong nu!

Sen har jag ett par Air max structure triax, totalt oanvända i lådan som jag kan släppa för 650:-

Och slutligen ett par Air max structure triax, också oanvända i lådan. Samma pris här, 650:-

Grejen är den, att kameran ligger NÅNSTANS nedpackad och jag har en crappy 2 mpix kamera på min lur. Men om någon verkligen vill köpa skorna så maila mig och jag ska göra vad jag kan för att ordna bilder. Annars kör vi via posten med förskotts betalning elr postförskott, vilket som för mig!

I got more kicks than Jackie Chan.