I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Skänker bort mickbås, först till kvarn

Övrigt - Köp & Sälj

2010-08-22 12:41

[Säljes] Skänker bort mickbås, först till kvarn

Skänker bort mitt mickbås pga platsbrist. Ihop plockat och står för att bli hämtat. Hamnar tyvärr på sörab om ingen vill ha det. Men känns grymt surt att slänga det..

Finns norr om Stockholm, närmare bestämmt i Upplands Väsby.
Flak eller stor skåpbil är väl ett måste antar jag, då det är endel att ta med sig.

Isoleringsplattor medföljer. Färg: ljusblått.
Dock inget fönster, och bilder kan tyvärr inte skickas mer än på det isär plockade båset.

Men det är schyssta grejer, men just pga platsbrist kan jag tyvärr inte behålla det..

Deadline är ikväll för vi håller på och rensar huset. Så hoppas nån vill ha det haha!

Ring om det låter intressant!
070-0526880

Kristoffer

2010-08-22 16:05
var i väsby bor du! hur stort är båset !!! o var bor du ifall ingen hört av sig o är intresserad!!!

/

2010-08-22 16:25
har faktiskt hört av sig lite folk, och har faktiskt lagt upp annons på blocket med ett pris på 500.. tänkte göra en chansning och se om någon till och med kunde ge en slant för det, så vi får se!

skjuter upp deadlinen till imorn just pga blocket annonsen!

2010-08-22 16:50
exakt höjd på båset vet jag inte, men runt två meter!

2010-08-22 17:02
ahaa faaan oke men ifall de går åt helvete eller hur man ska säga de ere ba hojtaa ja bor endå vid centrum i väsby så de ba hojta ifall du inte vill ha kvar

2010-08-22 17:14
absolut, hojtar isfl!

2010-08-25 12:25
Sålt!