I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] moderkort+cpu intel

Övrigt - Köp & Sälj

2010-08-16 23:22

[Köpes] moderkort+cpu intel

Är på jakt efter ett moderkort och cpu, helst socket 775 (har massa DDR2 minnen) och det ska minst var dual core cpu (E5300) eller liknande, om nån nu sitter på lita gamla delar efter en uppgradering, tveka inte att skriva, allt är av intresse !

tack på förhand

// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!

2010-08-16 23:22
kan även tänkas byta mot en midi keyboard om intresse finns
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-08-17 00:31
Sitter faktiskt på lite allt möjligt som ska plockas ur datorn till veckan och säljas. Dock inte Intel men en AMD Athlon 64, Dualcore 2.8ghz 5600+. Moderkortet kommer jag inte ihåg riktigt vad det är för något men kan kolla upp så fort jag börjar slakta den. Är i princip en hel dator som ska säljas i delar.
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2010-08-17 05:38
vad ska du ha för moderkort+cpu ?
// SONAR // socker_oscar P17 grabben synth är så javla 90-tals techno trance. det vet väl alla hiphopare?! Tror du seriöst Dr dre använder synthjävlar?!<br> <br>

2010-08-17 11:33
spokie: 500:- och jag bjuder på frakten, låter det vettigt?
Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se

2010-08-17 12:19
Ja det låter vettigt, är Det ddr2 socket? Och hur
Många slotts?

2010-08-17 12:52
du kan lägga till mig på msn så kan vi snacka, [email protected], är riktigt intresserad

2010-08-17 12:58
DDR2, 4 slots. Ska plocka ur den ikväll och då kan du få reda på resterande infon också. Har orginal-lådan kvar till moderkortet så den får du med, ska hämta den hos farsgubben på Torsdag och då plockar jag med allt extra jag kan hitta, skivor, kablar m.m.
Köpte en laptop till hemmet igår med i princip samma specifikationer och studion har sponsring ifrån ett lokalt datorföretag så jag försöker göra mig av med alla onödiga grejer jag har liggandes.

BÖR DOCK PÅPEKAS att jag haft strul med datorn, största sannorlikhet är att jag inte haft tillräckligt med kylning i den pga för lite kylpasta eller pga den billiga fläkten. Kan även vara nätagget som vart för klent eftersom datorn vart ett hop-plock av 3 olika. Om det är så att det visar sig vara något annat det ligger i så kommer vi självklart överens om kompensation som t ex om processorn är skum så får du tillbaka pengarna för den. Jag har svårt att tro att det är fel på moderkortet eller processorn, men man vet ju tyvärr aldrig med datorer.