[Säljes] Dell 5650 5.1 Surround Sound Speakers
Nu säljer jag mitt dator Surround ett mycket bra sådant. har bara varit i bruk 15-20 timmar. Fick med det hela när jag köpte en ny dell för 4 år sedan. hade ingen användning för det så därför har den varit i orginal förpackning alla dessa år. Den är som ny och fungerar perfekt, grymt bra ljud.
Pris: 500kr högsta bud eller byte av något slag..
Info
Model: Dell 5650 5.1 Surround Sound Speakers • Max Output Power (Total): 100 Watts (RMS) • Features four Satellites, one 5.25" Subwoofer and Center Channel • Stylish universal color compatibility • Color-coded cables for easy setup • Flat panel attachment compatibility • Controls: Power On/Off, Volume control, Subwoofer Level • Magnetically shielded Satellites and Center Channel • Response Bandwidth: 40 Hz - 20 KHz • Enhance your audio experience — clear surround sound, multi-channel listening Dimensions: • Satellites: 2.5" x 2.5" x 9" (WxDxH) • Center: 13" x 2.5" x 2" (WxDxH) • Subwoofer: 5.1" x 7.9" x 9.48" (WxDxH) Package Includes: • 4 Satellite Speakers • 1 Subwoofer • 1 Center Channel Compatibility: Standard Audio Source 1/8" analog input for front, rear, & center/sub
Bild sök på google Dell 5650 5.1
Std crew....we have a vision..do you???....
|