I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] stanton STR8-80 + mixer

Övrigt - Köp & Sälj

2010-06-14 19:46

[Säljes] stanton STR8-80 + mixer

Tjabba,
nu har jag tappat intresset i samband med att tiden inte finns till pga jobb så nu säljer jag mina skivspelare till en vettig peng!
Vad som medföjer i priset:
2x Standon STR8-80 skivspelare med tillhörande Stanton 500 standard pickups
(Direkt drivna, rakton arm som gör det perfekt att scratcha med om man så vill, skip proof, LED lampor, ställbar pitch (+/- 8%, 12%), 3,5mm input för MP3 MD, DISC eller vad du väljer, kan kopplas direkt till datorn för inspelning med) Digital input och extra inputs, Reverse och stänga av motorn funktioner, Quartz Lock (pitch reset)

Stanton SMX-211 mixer 2 med mic ingång och diverse.

Plastic Fantastic LP bag och 10-20 tal house / deep / trance LP's

Motorn till Stanton skivspelaren är starkt och med den digitala möjligheten görs detta till en riktigt bra skivspelare, jag har vart grymt nöjd under tiden jag använt dem, bristen på LP's beror på att jag använde Rane Serato mycket, och mixern håller ett riktigt bra och hög standard, crossfadern har hållt skit bra och den funkar utmärkt.

Sakerna testas på plats!, skickar helst inte utan hämtning som gäller, annars blir det prisförhöjning pga av slit och meck med posten!

Vill ha 3,000 för skivspelarna och 500 för mixern, Väskan, LP'n och strömadaptrar ingår i priset (Importerade dessa från USA), ljud kablar osv ingår också!
OBS: Allt är i bra skick, använda i rökfri lägenhet och endast hemmabruk!

kan tänka mig 3 lax för allt om affären går snabbt och smidigt! annars högstbjudande!

Tel: 0703330146
Bor i göteborgs området

www.myspace.com/capishrecord