I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Superpresentkort, win-win situation

Övrigt - Köp & Sälj

   

2010-06-10 23:20

[Säljes] Superpresentkort, win-win situation

Tjena,
Nu är det så att jag genom att spela poker har möjligheten att plocka ut (super)presentkort gratis till ett värde av upp till 2000kr. (kan delas upp utan problem, läs nedan!)

Det gäller sidan Presentkorttorget, där det finns 100+ butiker och annat man kan välja mellan. Bl.a.
SIBA H&M Jysk Stadium MIO Guldfynd DinSko
Det finns så gott som alla stora kedjor inom allt. (kan t.o.m. ta det på McDonald's :P)
-HÄR- finns en liten overview.

Nu är grejen att jag inte riktigt har behov av dessa för stunden, och tänkte att om någon ändå ska köpa, säg en ny digitalkamera på SIBA, så kan jag tänka mig att ge er 1000kr mot, säg 900kr :)

Jag har möjlighet att få två stycken 16-siffriga koder värda 1000kr styck till denna sida, som är hur enkel som helst att använda (har använt förut). Ingen frakt eller något behövs.
På startsidan finns ett fält där man skriver in sin kod, och kan därefter välja att dela upp sin summa (i detta fall 1000kr) på flera presentkort om man så vill, t.ex. att du vill ha 275kr på Stadium och 725kr på interflora.

Tar cirka 2 dagar att få det hemskickat, hur enkelt som helst.
Om det finns intresse i att spara någon hundralapp så släng iväg ett PM eller svara här i tråden.

^ Smart sagt.