[Säljes] Kläder: "Stone island", Hundreds, One true saxon, LRG mm. Hej. Tänkte försöka ta ett varv här innan det blir blocket av grejerna. Priserna är diskutabla och jag kan tänka mig byten. Köparen betalar frakt"Stone island" -Jacka Storlek LJag skriver Stone island inom " för att jag inte riktigt vet om den är äkta eller inte. Därför blir priset ganska lågt. 500 krBilder:The Hundreds skjorta. Storlek XL. Något ostrykt som bilderna visar. 300 krBilder:Clench Collegejacka i polyester. Storlek XLGanska snygg collegejacka. "Fräcka" lejon. 350 krBilder:One true saxon mocka/lädersko. Storlek 10Lite tunnare sko som är riktigt snygg. Ganska välskötta men tyvärr några fläckar som framgår av bilder. Ingen originalkartong tyvärr. 500 kr (kostade mig mer än det tredubbla)Bilder:Sean John Jeans. Storlek 36.Snygga gråfärgade jeans med intressant mönster. Tyvärr har jag blivit för liten för dem.Någon slitning längst ner på jeansen som syns på bilder. 300 krBilder:LRG Armypants svarta. Storlek 36Armypants med dragsko längst ner. Knappt använda. 350 krBilder: