I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] [Intressekoll] Nostalgitoys: TMNT, Transformers, Actionforce

Övrigt - Köp & Sälj

2010-06-09 12:48

[Säljes] [Intressekoll] Nostalgitoys: TMNT, Transformers, Actionforce

Jag har en hel del gamla leksaker i gott skick som jag funderar på att sälja, det ligger dock nedpackat i lådor så jag tänkte att jag kollar om det finns nåt intresse innan jag inventerar och lägger upp annons. Man kan ju hoppas det finns 80's toys junkies här på whoa som kan vara intresserade de klassiska leksakerna i rubriken. Bl a gäller det en massa Turtlesgubbar plus kloaken, deras bil, motorcykel och andra fordon. Ganska bra samling Transformers med.

2010-06-09 13:40
Transformers........ !!!!!!
Vad hadu för nått på den fronten... nostalgiiiiii måååååste ha!!
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2010-06-09 13:40
eh, insåg i min upphetsning att jag skriver som en tolvåring på msn. Men jag blev bara så jävla glad. Är uppriktigt sant intresserad, beror på skick och vilka snubbar det är

2010-06-09 13:41
samt pris

2010-06-09 14:09
Då ska jag fixa lite bilder och lägga upp

2010-06-09 20:37
Ojojoj! Det var längesen man lekte med dom gamla leksakerna:) Lägg gärna upp lite bilder som sagt, jag lägger gärna ett bud om du har någon av dom gubbarna jag lekte med när jag var liten. Skulle vara en riktig nostalitripp att få pilla lite på en sån igen:)

2010-06-10 08:14
Det är förresten transformersfigurerna jag är intresserad av också:)

2010-06-10 11:40
Jag är intresserad av Turtles-figurerna om det är 88, 89 och eventuellt några av 90 modellerna. Efter det var det ju bara skit.
Nostalgi!
Boyz n the wood

2010-06-10 20:07
gärna bilder och lite priser! detta låter intressant.
Tu m'emmerdes!

2010-06-11 12:08
Shit, Transformers! Fixa bilder så lär mitt intresse bli ännu större än vad det redan är!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-15 15:34
Vad händer? Blir det några bilder?:)

2010-06-15 16:57
Du har inga robotech? Jag har transformers jag kan byta med... Eller sälja, så om det inte blir lite liv i dej snart så kanske jag tar över tråden hahah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-06-15 16:58
...Eller andra robotar överhuvudtaget.

2010-06-15 17:43
Loppis är ett hett tips om man vill hitta sånt. Där finns mammor som inte alls känner samma nostalgi över transformers så priset blir oftast bättre.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2010-06-15 22:10
Jag har flängt runt en hel del på loppisar genom åren och faktisk aldrig stött på en enda transformers figur så du får gärna visa var dom finns candide:)

Du får gärna lägga upp bilder POSTAL om du har några figurer som du kan tänka dig sälja, eller någon annan också för den delen. Det vore riktigt kul:)

2010-06-15 22:44
Visst, jag kan kolla vad jag kan tänka mej att sälja.. Den jag vet med mej att jag kan undvara är dreadwind

2010-06-15 23:00
Den minns jag mycket väl, om jag inte har fel så kan den väl sättas ihop med ett annat plan som är lila? Det låter absolut intressant, har du vapen och den där lilla roboten till den?

Säg gärna på ett ungefär vad du hade tänkt för pris på den:)

2010-06-15 23:13
Precis, man kan sätta ihop dom två.. Den du kan få köpa är utan vapen och minirobot.. Den billigaste utan tillbehören på ebay ligger på 30$, så vad säger du om det?

2010-06-15 23:22
Ja du, det var en bra fråga, jag har suttit och kikat lite på nätet nu efter figurer och du har säkerligen rätt i det du säger om att den går för runt 30$ på ebay. Men jag skulle nog gärna vilja ha med prylarna som hör till figuren. Du råkar inte sitta på någon annan som du har vapen etc. till som du kan tänka dig att sälja?

2010-06-15 23:30
Jo, jag har ju andra med.. Men måste klura på vilka jag kan tänka mej att sälja som är kompletta...om några... Dreadwind har jag mer än en av så den har jag inga problem med att kränga.

2010-06-15 23:32
Hur många har du egentligen?:) Du råkar inte ha Soundwave? Det var min stora favorit:)

2010-06-15 23:46
Jag har en bunt... Men ingen soundwave än! Och ja, det är nog min favorit med!