I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] GFX, AGP (och PCI-e) - passiv kylning - DVI.

Övrigt - Köp & Sälj

2010-05-17 15:57

[Köpes] GFX, AGP (och PCI-e) - passiv kylning - DVI.

någon som har ett gammalt agp-kort med passiv kylning och DVI? tänkte väcka liv i en gammal shuttleburk med ett allt annat än tyst gainward-kort. prestandakrav mer eller mindre obefintliga.

är även intresserad av motsvarande kort för pci-e, dock är intresset här aningen svalt då det går att få tag i sådana kort för nån hundring bara online. agp-kort växer dock inte på träd.

cry me a river!
--> thcrew

2010-05-17 15:58
skulle ev. kunna köpa loss ett gammalt ljudkort, och ev. ett tangentbord med, om någon nu råkar sitta på ett kort jag vill ha. pallar dock inte köpa sådant separat, om ni inte råkar befinna er inom gångavstånd från mig! =)
cry me a river!
--> thcrew

2010-05-17 19:42
Har två stycken liggandes
en 256 geforce som inte är passiv men med dvi
Har en 128 radeon med passiv kylning men vet inte om de är dvi ska kolla upp det.
Vad ska ljudkortet palla med?
Kalliistudios©
2:avåningen

2010-05-17 19:46
har redan fixat ett ljudkort, så det är inte aktuellt i dagsläget, men om det är trasigt så skriver jag här. har egentligen inga krav, huvudsaken är att jag får ut nån typ av ljud, men mer finess än så skadar ju inte direkt.
cry me a river!
--> thcrew