I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[säljes] iPhone 2G, 8GB

Övrigt - Köp & Sälj

2010-02-24 20:24

[säljes] iPhone 2G, 8GB

Välanvänd och i befintligt skick = några repor och skrapsår, men inget som påverkar funktionen. Levereras i originalkartong + med vitt siliconskydd om så önskas. Det är inte särskilt hett dock, så skulle satsa på att köpa ett nytt i stället. Har supit bort laddaren men har dock en halvrutten sladdgrej med usb-port så man kan ladda via datorn, denna medföljer om du vill (sladden, inte datorn).

Köpt i staterna hösten 2007 (dvs inte abbonemangslåst eller annat tjaffs).

Bud! (Inga skambud , då säljer jag den till nån dum jävel på tradera i stället). Bilder kan jag väl fixa till seriösa intressenter, vet dock inte när.

Har säkert glömt att skriva nåt viktigt.

Holla!

THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se
Promotor

2010-02-24 20:33
Vad är ett "skambud" för dig? .. Hur mycket tar man för en 2g i dagsläget? Sålänge du inte tar i så du skiter så har du en intresseanmälan från mig.. men jag håller mig nog på tusenlappen..

2010-02-24 20:36
Vid smidig affär kan "runt tusenlappen" absolut diskuteras. Allt under 1 lök är skambud, tycker jag!
THE LAST BOUNCE Stockholms Globe Arena April 23 - 25, I samarbete med Blixten & co. Comviq, LG, Monster.se

2010-02-24 22:18
1100:- bjudet! :D
You don't know what you got, until you lose it.

2010-02-25 12:16
1100:- är just nu högsta bud. Jag kan styra affären tidigast på tisdag så den som bjudit högst måndagkväll får den.
Promotor

2010-03-01 03:04
Bärbar ; Dell latitde d620 ?
http://radio.imperioh2.cl/

2010-12-06 03:14
lg arena i nästan nyskick. olåst alla tillbehör ingår så som låda headset laddare mm nypris på den 3690kr när jag köpte den. helt repfri display lite mini kantstött på baken men inget som syns sådär jätte mkt. har lagt ut den på tradera för 1600 men inga budare hitils. kanske kan intressera dig att byta? men vill gärna se lite bilder innan mejla mig på [email protected] svara helst inte här då jag loggar in typ 1 gång varannat år :D Mvh Tarequito
www.frizon.se/Tarequito

Rösta o komentera så mkt ni orkar det uppskattar jag:D