Arbetssökande i Stockholm? SE HIT!
Hello everyone! Vi är ett företag som arbetar med marknadsföring i stockholm med inriktning försäljning face 2 face, business 2 business. Vi arbetar alltså direkt mot företag, runtom i hela stockholm. Vi har kontor över hela landet men det är här som vi expanderar just nu. Vi söker folk för heltids tjänster, måndag-fredag (bonus på lördagar), åldersgruppen vi siktar emot är 18-25, men i vissa fall kan vi göra undantag. Vi arbetar just nu med en av sveriges största klienter inom telekommunikation och även el. Vi har dress code, dvs. kostym för män och finkläder för tjejer. Vi erbjuder en grym sälj utbildning, coaching och ett management training program. Känner du att det här kan vara något för dig? PMa mig med info om dig, CV, bild och kontaktuppgifter. Våra admins kommer att granska alla ansökningar, och höra av sig till dom som verkar intressanta. Just nu är det fullt upp eftersom vi även tar ansökningar via Arbetsförmedlingen. Dom som blir inringda av våra admins kommer att bokas in på en gruppintervju till vårat kontor inne i city, där får ni även all info om företaget, hur vi arbetar och vilka våra klienter är. Ha det så trevligt alla whoaiter! (Inlägget flyttat av Mabande 2010-02-01 23:16:18)
Om det här skulle komma om 2 år skulle jag ta det direkt! Jag pluggar media just nu och läser mycket om marknadsföring.
ööööööööööööööh
Ni behöver inte ta med CV i PMet, men så mycket info om dig som möjligt, bild och alla kontaktuppgifter. CVt är viktigast när/om du skulle bli kallad på intervju. Mvh. Jensa
Kan du vänligen länka er annons på Arbetsförmedlingens platsbank? Antar att den finns där.
Sjukt tråkigt att se alla gå runt i kostym, annars skulle de kunna varit något..
kan du förklara dealen me kostym? det är ju sjukt fjantigt när man sitter som innesäljare o ha på sig nå sånt
vi är överallt!
Anledningen till dresscoden är för att vi går direkt till företagen, face 2 face direct sales mot cheferna/företagsledarna för respektive företag vi ska besöka. Därför är det viktigt med en professionell image. Ni gör helt klart som ni vill, det är många som söker dom lediga tjänsterna och intervjuerna sker löpande. Behöver du ett bra jobb, bra inkomst med bra karriärs möjligheter så söker du. Annars låt bli. :) Ville bara ge lite fler människor chansen till ett bra arbete, så det var därför jag postade på whoa. Godkväll!
Producent
2010-02-02 20:15
kan äve`n fördetta G´s söka med??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Vad säljer ni? vad har ni för löner? kan du länka ams annonsen?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Är detta seriöst ens? Vad är det för företag det gäller? Står liksom inget i huvudinlägget och du länkar inte när jag frågar?
Ja det är seriöst. Har ingen aning om hur dom gör på ams eftersom jag inte sköter rekryteringen egentligen, jag jobbar själv som team leader och sköter ett sälj team. Jag har lämnat all info som jag får lov att lämna offentligt, resten får personen som söker vid en ev. intervju, allt om vårat företag, hur vi jobbar och vilka klienter vi jobbar med. Ni som pratar om att jag ska länka ams kan skicka sin e-mail till mig så får jag be våra admins på kontoret att höra av sig. Men snabbast & lättast att få en fot in i branschen är att söka direkt! Vilket jag personligen rekommenderar eftersom intervjuer sker löpande. Alla kan söka oavsett bakrund, det värsta ni får är ett nej. Det kostar inget att söka heller, så det skadar inte att söka om du söker arbete, blir du ens kallad på intervju så är det ju bara att strunta i att ta jobbet om du inte tycker att det verkar schysst, vilket jag tvivlar starkt på. :)
Men seriöst? Vad är det för bransch som det gäller egentligen om inte ens företagets namn kan ges ut? Menar du seriöst att arbetsförmedlingen skulle hjälpa till rekrytera till ett företag som inte kan lägga ut en formell officiell platsannons?
Det finns, men jag vet inte vart på ams, som jag sa innan så är jag inte rekryteringsansvarig och har inte koll på vart allt ligger. Dom som vill läsa får vackert PMa sin mailadress till mig så får jag ge den till våra admins som har koll och får höra av sig med allt sånt när dom har tid. Men strunta du i o söka jobbet istället så blir det enklare för alla. :) Försöker bara hjälpa alla arbetslösa whoaiter, mer komplicerat än så behöver det inte vara. Godnatt!
hahahaha sjukt oseriöst, länka ams om du nu är teamleader för detta söta företag borde du ha ganska bra koll, tror tom du borde veta vad företaget i fråga heter
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
Visst det låter kanske inte så seriöst att inte säga vad företaget heter. Man är man i desperat behov av jobb, borde man inte vara rädd att söka det för den sakens skull, vad är det värsta som kan hända? Det är ett oseriöst företag och du får inget jobb. Jaha? Vilken skada har det gjort dig då att söka?
Mookie, kan du verkligen inte säga vad företaget heter? har dom ingen hemsida?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Shady shady, att ens promota sig på ett forumet på ett halvdant sätt känns inte seriöst. Fasen vad pretto att behöva glida runt i finkläder varje dag.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hehe jo jag vet var det heter, men eftersom jag inte är rekryteringsansvarig så får jag heller inte skriva vad jag vill. Jag har lämnat all info som jag är tillåten att göra offentligt, resten får våra admins maila, eller så får ni det på en ev. intervju. Jag arbetar själv som teamleader, dvs. den typen av folk vi söker nu, inte rekryteringsansvarig eller VD. Jag bad min chef om lov att få posta en tråd/ansökan via några forum och det fick jag lov till, då fick jag även restriktioner om vad jag får och inte får skriva. Jag förstår att vissa kanske tycker att det verkar oseriöst, det är antagligen anledningen till att jag inte får avslöja allt också.. eftersom vi normalt inte rekryterar på det här sättet. Ville bara vara schysst och ge någon annan möjligheten som jag själv har fått. :) Som jag sa innan, det är ett seriöst och grymt jobb, finns riktigt bra möjligheter till fet lön och karriärmöjligheter. Men sök inte om ni tror att det är nått skumt, I don't care. Vi får in massor med ansökningar via ams och andra siter varje dag ändå, so it's your loss, not mine. :) Godkväll!
Njae det är väl ni, eller ägaren av företaget så går back när han av någon anledning inte vill presentera vilket företag det rör sig om, tidigare arbeten etc. Vad är problemet? Sen kvantitet gällande antalet ansökningar är nödvändigtvis inte fyllt med kvalitativa ansökningar. :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.