I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(KÖPES) ps1 spel

Övrigt - Köp & Sälj

2010-01-12 21:22

(KÖPES) ps1 spel

Original som brända, doesnt matter.
De spel jag helst vill komma åt är alla crasch bandicoot förutom 1an, sledstorm och resident evil.

Fast andra kan också vara av intresse :) holla

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-13 12:08
ingen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-01-13 12:20
jag har typ 10 spel som ligger någonstans.. ska leta efter dom.. jag tror det är ett par snowboardspel typ coolboarders eller nått sånt och tony hawk 1, golden eye mfl.

2010-01-13 18:39
aiight, har coolboarders 4, tony hawk 1 och ett annat skatespel iaf. skriv när du vet :)

2010-01-21 12:16
Jag har faktiskt också lite ps1 spel liggandes hemma som jag aldrig spelar, återkommer med lista på vilka jag kan tänka mig bli av med. :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2010-01-21 13:58
har också ett gäng hemma... något Tony Hawks och BMX spelet som är som Tony Hawks. Tomb Raider Chronicle, Gex, Beatmania med DJ kontrollen.... Dom kommer jag på nu... Har mer.. Kan kolla upp det om du är intresserad?