I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Mos Def, Wu-Tang, Dilla LPs

Övrigt - Köp & Sälj

Skivsamlare

2009-12-02 11:30

[Köpes] Mos Def, Wu-Tang, Dilla LPs

Tjopp. Är på jakt efter lite wax. Ska anväda de som tavlor, så att skicket på fodralen är mkt bra är viktigt. De skivor jag är ute efter är:

Wu-Tang Clan - Enter the Wu-Tang (36 chambers)
GZA - Liquid Swords
J Dilla - Donuts
Mos Def - New Danger

Kan även vara intresserad av andra album av dessa artister.

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2009-12-02 18:40
bli medlem på discogs.com och handla där. håll även koll på coulisse.se där dessa plattor lär dyka upp någon gång.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Groupie

2009-12-03 00:16
Liquid Swords kan du köpa på megastore.se för 129kr, om du inte måste ha og-press.
"Vill man träffa folk, då ska man gå med i en skytteklubb"
Skivsamlare

2009-12-03 01:27
yesbox såg det idag, köpte den där. köpte även donuts där tror jag det var.. de andra två hittade jag på bengans. synd bara att det är import så det tar typ 3v att få hem dom :/

2009-12-03 01:32
jag vet inte om du är intresserad men jag har kvar några målade vinyler med wu-medlemmar kvar (om du nu ville använda de just som tavlor) bl a Ghost, GZA , RZA och ODB. Kan tyvärr visa bara ODB just nu för att det är bara den jag har ute:

Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Skivsamlare

2009-12-03 11:32
ohfan! langa gärna bilder på resten med :D kan vara intressant. hur mkt tar du? paketpris? :D

2009-12-03 12:50
GZA finns inte kvar längre tyvärr. Det finns 2 ex av Deck, RZA och Ghost. Det är de absolut sista jag gjorde och de kommer inga fler då stenciler har gått sönder. ODB är det ett ex kvar men det kommer fler ngn gång. 100 kr/st. paketpris kan ordnas.

sorry för dålig kvala på bilden

WWW.COULISSE.SE
Skivsamlare

2009-12-05 00:59
fick ett mail ang att Mos Def plattan var slut, att dom inte kunde kirra den. så den är jag fortfarande på jakt efter.

osvensktiger, du har inte dessa tavlor i samma färgschema om ODB?

2009-12-05 02:34
osvensktiger, du har inte dessa tavlor i samma färgschema om ODB?

nope, men jag kan göra ODB i grått ist. Jag använder inte montana-färg längre och plutonium har bara en nyans av grå så jag brukar köra vit+chrome+grå+svart . det ser dock väldigt bra ut. Typ så här:
WWW.COULISSE.SE