I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Jag är wanted BOK om yrkeskriminalitet.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-11-17 19:54

Jag är wanted BOK om yrkeskriminalitet.

"Att vara yrkeskriminell och leva i den undre världen är som att spela tio schackpartier samtidigt, hela tiden. Och för att komma i mål, kamma hem spelet, måste man vinna, inte bara ett parti, utan vinna hela tiden. Alla spelen konstant. Förlorar du en enda gång kan det leda till riktig skit, kanske din död. Du vet inte vem du spelar mot i alla lägen. Och det är inge åtta till fem, utan tjugofyra. Dygnet runt. Med ditt eget liv och andras som insats."

David Larsson (pseudonym) valde att leva i detta kaos, spela detta spel och satsade sitt liv. Tjugo år i gamet. Men han förlorade och är nu efterlyst och gömmer sig i Thailand. Han är inte bara efterlyst utan ligger även i krig med den värsta sorten här hemma. Ett krig som han inte kan vinna. Jag är Wanted är hans story, hans liv.
RelateratInom samma kategori:
Brottslingar
Självbiografi: allmäntTopplistorJag är wanted har förekommit på följande topplistor:


Säljes i absolut nyskick, inte en sida är läst i boken! 150 sek

Nypris 249:-
Vid intresse skicka Pm
/Micke