I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Stor CD-samling till SALU! [ Hiphop ]

Övrigt - Köp & Sälj

2009-10-24 16:40

Säljes: Stor CD-samling till SALU! [ Hiphop ]

Har nu bestämt mig för att sälja min samling på totalt 329 st skivor. Samlingen innehåller allt från klassiker så som Illmatic, Resonable Doubt, Fantastic Volume II, m .m till rariteter som 7 Years Of Bad Luck, Soul On Ice, Internal Affairs m.m

Skivorna är endast spelade för hemmabruk, har alltså inte använts för DJ-bruk eller liknande. Alla skivor är i bra skick, vissa i bättre skick än andra. Men alla skivor är i spel skick utan hack eller liknande. För exakt skick på någon skiva är det bara skicka ett PM!

Vill till en början försöka sälja samlingen till en enskild person då dels är betydligt lättare för mig. Skulle det vissa sig att ingen är intresserad av den, kommer jag sälja skivorna separat.

Via nedan länk finner ni alla skivor:

Stor CD-samling till SALU!

KOM MED BUD!

" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2009-10-24 22:30
varför saknas baksidorna på vissa?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-10-25 12:00
Skivorna som saknar baksida köptes som ett paket via amerikanska Ebay och personen ifråga som sålde skivorna skickade aldrig baksidorna. Tyvärr :(
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2009-10-25 17:16
Till alla er som skickat PM, jag kommer försöka sälja alla skivor till ett paket pris. Är ingen intresserad, som kommer jag därefter sälja dom separat.

2009-10-25 20:59
eftersom holy intellect ej hade baksida så stryk mej från den intresseklubben..

2009-10-26 20:56
Upp,

Ingen intresserad ?

2009-10-26 23:24
Inte mycket respons man får på whoa :(

2009-10-27 10:29
Kan nog bero på formatet, Cd är väl inte jätte hett längre,

2009-10-27 12:29
tror snarare att det handlar om att det är svårt att sälja 329 skivor i ett paket.. är man intresserad av att köpa CD-album denna tid när nerladdningen styr så har man förmodligen redan en samling hemma och lyssnar man på hip-hop så är chansen stor att man redan har mycket av det du har.
http://www.claaa7.blogspot.com
^^ nyheter, recensioner, grymma tapes, m.m., uppdateras dagligen ^^
Redaktionschef

2009-10-27 12:35
Japp det är precis som claaaa7 skriver.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!

2009-10-27 16:22
Gaaah,

Kommer under kvällen eller morgondagen slänga upp priser och sälja det styckvis istället. Verkar som sagt vara svårt att sälja hela samlingen som paket.

2009-10-28 11:51
Det hade nog varit lättare att få sålt om du faktiskt satte ett pris på allt också.

2009-10-28 12:17
Har bestämt mig för att sälja styckvis nu. Ska slänga upp priser på samtliga skivor under kvällen.

2009-10-30 22:42
LÄNKEN ÄR NU UPPDATERAD MED PRISER!

Minsta köp 5 skivor, köparen betalar frakten. Kan även hämtas på plats i Borås om så önskas.

Kommer plocka bort skivorna från länken allt eftersom dom blir sålda.

Först till kvarn....

2009-10-31 15:28
Whaaa, kom igen nu vad fan. Finns grymma skivor ju...

2009-11-01 23:20
Kom igen nu, finns många skivor kvar :)