SÄLJES: Barbour, Canada Goose, Hackett
lägger ut denna annons åt en vän, det är alltså inte jag som säljer plaggen..
Rensade bland jackorna igår och tänkte sälja av två alternativt tre st schyssta jackor som inte kommer till så mycket användning. Antingen så sker ett möte i Linköping där jag pluggar eller så skickar jag mot att köparen betalar frakten. Jag är rätt ovan med att sälja kläder så jag vet inte riktigt hur mycket man bör ta ut, men hör av er via mail alternativt här med era bud och vad ni är villiga att betala så får jag ta ställning till det då. Naturligtvis blir det billigare om ni köper fler jackor. Tänkte pröva här innan jag lägger ut dem på Tradera. Vid intresse, släng iväg ett mail till [email protected].
Först en Barbour International Jacket som inhandlades i augusti på NK i Stockholm. Skulle tippa på att jag har använt den ute som max vid ett tiotal tillfällen så kan utan att överdriva säga att den är i nyskick. Färgen är svart och storleken är 38 vilket jag skulle säga motsvarar M, möjligtvis även vissa små L. Kvittot finns kvar och möjligtvis även lapparna, osäker gällande lapparna så återkommer angående det när jag vet.
Länk till http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=38356&Position=17&ListType=1&BrandID=0&CategoryID=3|63&Gender=0&SizeID=0
Har även en Canada Goose Expedition till salu som jag köpte förra vintern, det står 12 januari på kvittot för att vara exakt. Den är svart och storleken är M. Har väl använts vid ett antal tillfällen, men oftast så har den blivit hängande i garderoben. Bra skick och absolut inga skavanker. Har kvar två av lapparna i bröstfickan på jackan och skickar självklart även med kvittot. Länk till http://se.zoovillage.com/store/productdetail.asp?DisplayItemID=46094&Position=6&ListType=1&BrandID=242&CategoryID=0|0&Gender=0&SizeID=0
Sen har jag en Hackett-väst (Klosters-modellen) som jag funderar på att sälja om jag får rätt bud, dock inte säkert att jag nappar. Den blåa modellen i storlek M. Köpte den för ungefär en månad sen men har väl dessvärre insett att jag och väst inte är någon klockren kombination. Trots detta så tänker jag inte sälja den för sakens skull, men om ni är intresserade; tveka inte att skicka iväg ett bud.
Kollar mailen dagligen!
Mvh