I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Säljes) Dell inspiron 9100, psx1, psp1000, PROJEKTIONS TV

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-10-04 02:28

(Säljes) Dell inspiron 9100, psx1, psp1000, PROJEKTIONS TV

Säljer nu en del prylar pågrund flyt måste rensa i förrådet:-)

Inspiron 9100.
En tangentknapp är borta, batteritiden är dåligt behövs nog köpas nytt och fläkten låter men annars är datorn välskött och presterar mycket bra. Datorn är mer av en skrivbords än en bärbar med sina nästan 4 kilo. kan man datorer går problemen att fixa.

om datorn:
Pentium 4, 3.0Ghz Hyper-Threading.
Hårddisk 80 GB.
Minne 1 GB.
Grafik ATI Mobility Radeon 9800, 256MB.
Högupplöst Wide-skärm 1680x1050 pixels, mycket skarp och tydlig.
Övrigt : Vga, DVI, 4 usb, WLAN, Bluetooth, DVD-läsare/CD-brännare.

Windows XP-Home är installerat, skivor för operativsystem och drivrutiner medföljer.
laddare Orginal box och all ingår givetvis oxo.

Frakt diskuterar vi sen.

Förskottsbetalning konto Swedbank.

Pris: 2000kr eller högsta bud.



LG PROJEKTIONS TV

Denna TV har jag bara använt i 1 år av 3 som jag ägt den. fungerar skit bra men jag hade en som passa mig bättre i hemmet.

Model : RE-40NZ60RB

40" Bakprojektions tv i Widescren, endast 40 cm djup.

40" Bakprojektions tv i Widescren, som endast är 40 cm djup. Bild i Bild med 2 tuner. Står på hjul för att den ska vara enklare att flytta. Många ingångar på baksidan för att koppla in det mesta. NTSC Progressiv scan in, kamfilter mm för att göra bilden så bra som möjligt. AVL för att förhindra ljudtoppar.

goggla modelen för mer specifikationer

Pris: 3000kr hämtas helst om om ni inte bor i närheten.




PSX1 och PSP1000

Säljer även 1 gammal playstation 1 (originalet) med massa spel, kontroller och all original tillbehör En gameshark/killer som gör att man kan även spela brända skivor och alla regioner.
Mycket mycket bra skick inte använd på år. bevarat den väl och allt fungerar perfekt PM för mer info om spelen.


Pris: 1000kr eller högsta bud



Playstation portabel den första (Phat) hackad och allt till senaste CFW som gör att det e möjligt med emulatorer och spel på memory chipet.
Välskött med ett hårt plast fodral, skärmskydd, laddare och 7 original spel med box och allt. 1Gb kort följer med finns även en 4Gb kort a köpa om man så önskar.
Kan skicka med en DVD skiva med runt 30spel av alla sorter.
PM för mer info om spelen

Pris: 1500kr eller högsta bud, frakt löser vi på något sätt.




jag vill bara bli av med allt så snabb affär kan löna sig.

Std crew....we have a vision..do you???....