I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bytes]Asus bärbar A6Jc, 3modem och extern hdd

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-10-01 00:24

[Bytes]Asus bärbar A6Jc, 3modem och extern hdd

Jag hade tänkt att dra till mexiko och plugga över vintern och behöver därför en lättare dator att resa runt med. Letar efter någon av de mindre, 10-12" typ. Mot det hade jag tänkt att byta min Asus A6JC

Det jag behöver är möjlighet till internetuppkoppling, wlan typ, möjlighet att skriva och köra ordbehandlingsprogram smidigt. Behöver också kunna köra någon vanlig internetstudieplattform men det antar jag att även de flesta mindre datorer kan.

Har du en dator som passar in, eller känner någon som har lessnat på sin lilla och vill ha en mer ordentlig dator, iaf över vintern, får gärna hojta till. Jag är öppen för det mesta.

Andra saker jag har att byta bort är även ett 3 modem och tillhörande abonnemang för 200/månad, ingen bindningstid. En extern hdd på 500gb finns även till bytes.

Mot något av dessa skulle jag kunna vara sugen på en ipod.

Sitter du på en ipod och en mindre dator har du alltså ett guldläge att byta upp dig. Hojta isf! :)

Mvh. Marcus.

Hepp och pepp