[Säljes] Hip Hop CD's (Billigt!)
Japp. Har blivit dags att sälja lite skivor.
Alla cd's (39 stk) säljes för 600 kr. dvs. lite över 15 kr pr. cd
Man kan också köpa färre titlar, men då blir det dyrare.
Alla Cd's är i fint skick, men vissa covers är lite slitna. Pm'a om du har några frågor.
Akinyele - Put It In Your Mouth Ep Big Pun - Yeeeah Baby BLaO - The Compilation BLaO - The Compilation (Limited Edition 99) Bob Marley - 3cd Box Canibus - 2000 B.C. Coolio - Gangsta´s Paradise Cypress Hill - Stoned Raiders D12 - Devil´s Night Doc Gyneco - Premiére Consultation Eminem - Marshall Mathers (Clean Version) Fintelligens - Kaikki Peliin (Single) Iam - L´ecole Du Micro D´argent Infinite Mass - Alwayz Somethang Jedi Mind Tricks - Violent By Design (Deluxe Edition CD/DVD) Killah Priest - View From Masada Maylay Sparks - Half Da Story Mixtape Mobb Deep - Juvenile Hell Mobb Deep - The Infamous Ms. Dynamite - A Little Deeper The Narcs - Temporarily Forever The Narcissists - Planet Euthanasia Nas - It Was Written Bobby Digital presents Northstar ONYX - Bacdafucup Part II Ozomatli - Embrace The Chaos Paris - Sleeping With The Enemy Princess Superstar - Princess Superstar Prodigy Of Mobb Deep - H.N.I.C. Promatic (Proof & Dogmatic) - Promatic Rigo - Soundclash Snoop Dogg - Lay Low (Single) Spotrunnaz - X-Marks The Spot Swollen Members - Bad Dreams Too Short - Chase The Cat Various - Tales From The Hood O.S.T Various - Soundbombing vol 1. VG Skillz - E.X.H.A.L.E. The Weathermen - Conspiracy Mix-CD
Skivorna finns i Helsingör, men jag kan mötas upp i Helsingborg och Köpenhamn. Jag kan också skicka. Köpare betalar frakt...
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
|