Seriesamling säljes!
Jag har bestämt mig för att sälja min samling serietidningar och seriealbum då jag inte längre är intresserad av serier Fantomen kompletta årgångar: -90-93,-00-06 halva årgångar: 94-97 diverse lösnummer från -98.-99-,07,08,09 och 70- och 80-talet
Album Sy Barry Söndagsäventyr 1962-64 Sy Barry Söndagsäventyr 1964-68 Lee Falk minnesalbum Wilson McCoy. De opublicerade äventyren 1951-den inbundna årgången plus ett antal pockets och julalbum
Herman Hedning Kompletta årgångar 05-06 samt diverse lösnummer från 04 och 07 Album Herman Hedning-Kaos i dumskallefabriken
Western lösnummer från -79-94,ca 50 st, vissa årgångar är nästan kompletta
Star Wars Lösnummer från -96-07 (inklusive första numret)
blandade tidningar, blandade årtal Tarzan Kalle Anka Knasen Agent X9 Stålmannen mm + blandade album titlar kan säljas seperat, tex alla fantomen eller alla western
Alla fantomentidningar och herman hedning är i gott skick, Star Wars mycket gott skick, western varierar men är i överlag gott skick. alla album är i mycket gott skick övriga tidningar varierar i skick
pris diskuteras vid affär
I´m Scrammel, no not like scrambled eggs I´m the weird strange dude with fucked up legs
|