Jag lägger en order när du fått in Henry Bowers LPn!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Shit vilket tryck itråden,jag skiter på mig.Lyssna på båda låtarna på tuben:
7
Tar det till ditt tempel
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Såfort jag skrapat ihop några kronor ska jag beställa den. Fetaste skiten jag hört på svenska på riktigt länge. Produktionen är bisarrt tung & rapen även den. Sånt här får Sverige fan INTE missa! Örebro är riktigt jävla giftigt nu.
mok vurban
Tråden ligger väl iofs lite fel den borde väl ligga i audio/video? :) Mok, för din bekvämlighet så checka WE i stan, jag har slängt in ett gäng där. Så du vet om du känner för att hooka en!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah fan vad tungt - Då ska jag knalla dit då när jag har råd! Ska du vara med på basket idag?
mok vurban
Producent
2009-08-29 12:30
Ta med 7an till ditt tempel! narkimic dödar o du vill inte missa
//geniusenis
Producent
2009-08-29 15:18
Mok, ja tror tillome att plattan är en slant billigare på we, tror vi sa 25spänn så vafan, leta i byxorna efter nån tia. dom har nog bara 2-3st
//geniusenis
Tråden ligger väl iofs lite fel den borde väl ligga i audio/video? :) Nej,den ligger rätt. Släppet är huvudgrejjen, att man kan lyssna på låtarna är bara oplanerat bonus.
WWW.COULISSE.SE
OsvenskTiger P26 My bad mannen. Vem är jag att klaga dessutom? Du skapade en tråd om min sjua! Mok Ni blev ju asrädda och drog efter en kvart ;)AIex P25 Tack som fan, kul att höra man!
Hahah ;D terrified! Vädret var ju inte att leka med - så vi gled in mot människobyn. Hur länge stannade ni? KÖP SJUAN PEOPLE! Det ska jag göra!!
mok vurban
det är helt galet, du slutar aldrig förvåna. beatsen är helt sjuka med
www.myspace.com/dressyourself www.myspace.com/chessurect
Narkimic är framtiden, chipchoppin är framtiden! Alla andra rappare lever nu i det förflutna! Best believe it!
Den låten "7" är skitfet!! Ska lätt hooka den.
ej kom idag så får du den av mig sen bombar vi tunnlar (=
WWW.COULISSE.SE
:D Haha bästa! Hade inte bangat men hinner inte idag..hör av mig snart!
Skivsamlare
2009-08-31 16:25
helvete vad feta joints mannen
Producent
2009-09-01 02:42
Chipchoppin är framtiden, och den här skiten ska jag köpa så fort jag får deg! Känner igen det där ljudet i slutet av tar det till ditt tempel . Har inte Lord Finesse samplat det också?
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Bättre masterat blir det inte! Haha
Tack som fan alla! Organica Vet inte om Lord Finesse har använt det, men det där ljudet är från Big L - 98 Freestyle pt.2 om jag minns rätt!
Producent
2009-09-01 16:05
Yes Yes! Lord Finesse!
Stressin' how hardcore & real she is, but she was really the realest before she got into showbiz
Fick min 7a idag! och jag är riktigt nöjd. köp!
Beatboxare
2009-09-02 01:04
Feta beats! Fett me vax, nice tema på seven osv. big ups!/Boom
/KG BOOM
En dubbelvideo till Seven och Boombox är in the making, lär släppas i nästa vecka.
En dubbelvideo till Seven och Boombox är in the making, lär släppas i nästa vecka. Sweet! Inväntar med spänning
WWW.COULISSE.SE
Kommer bli en riktigt fet video, med fett koncept! Alla som vill se Chipchoppin Order köra live, kom och se oss imorgon i Finnåker på Rock For Moc festivalen! Vi kommer ha med oss 7-tummare o kassetter!
Borde inte videon vara klar nu?
WWW.COULISSE.SE
Det är några smågrejer kvar bara, lär vara klar när som helst iaf!
Sjutummaren finns nu också att plocka upp på Coolweezy i Falan-gallerian i Falun, http://www.coolweezy.se Annars kan ni ju plocka upp den Recordmania, Coulisse & WESC Store(Örebro) Eller så köper ni den av oss den 26de när vi spelar på Club Embassy i Borlänge!
Kommer vilken dag som helst! Sjukt fet vill jag lova!