I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tjäna snabba cash! Önskas Hyra (specialare)

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-07-13 22:37

Tjäna snabba cash! Önskas Hyra (specialare)

Nu är det såhär, att jag börjar bli fett less på att flytta runt (flyttat 14 gånger de senaste åren)
Det är även såhär att jag har ett 2a hands kontrakt som går ut sista Oktober.

Jag har sökt som en idiot men om man saknar bröst och pussy så är det tyvärr helt omöjligt att få tag i lägenhet i den här stan. De flesta bostadsföreningar har cp regler som hindrar en att hyra längre än ett år om man ska hyra vitt. Och trots att lägenheten intill mig stått tom i 2 månader så får man inte hyra den heller pga bostadskö system som havererat.

Jag testar därför någonting små drastiskt.

Jag erbjuder 2000 kr i hittelön till den som kan hjälpa mig fixa ett 2a hands kontrakt där jag kan hyra ett år eller längre.
självklart tackar jag inte nej till 1a hands kontrakt heller men det känns inte som om det kommer hända.

Jag kommer eventuellt! Höja denna summa ju närmare jag närmar mig utflyttningsdatum.
Vi startar på 2000! Det är kanske ingen enorm summa men det är jävligt enkla pengar ifall det enda du behöver göra är att fråga runt i din umgängeskrets efter nån som känner till en bostad till uthyrning.

ALLT är av intresse, helst på södra sidan stockholm eftersom jag jobbar längs gröna linjen. Men boende är viktigare än vad som är praktiskt.

Jag är inte heller omöjligt till individuella överenskommelser ang hittelönen, beroende på vad detta resulterar i. Jag kan vara givmild.

Smartasses gör sig heller inte besvär. Pengarna garanteras endast när kontrakt är skrivet.

Kontakta mig genom PM eller här.
Men oddsen är störst att jag kollar PM.

Mvh / Emanuel