I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÄLJES] Biljett till Coldplay den 22/8

Övrigt - Köp & Sälj

2009-07-13 19:09

[SÄLJES] Biljett till Coldplay den 22/8

Då två av mina polare som jag tänkte gå med fått förhinder tänkte jag sälja två ståplatsbiljetter till Coldplay på Stadion den 22 augusti. Jag befinner mig för tillfället i Kroatien, men jag kommer tillbaka till Sverige på onsdag. Juli ut så bor jag på Öland så vill ni mötas upp så sker det där. I augusti flyttar jag hem till Sthlm så om biljetterna fortfarande finns kvar då så kan ett möte ske där. I annat fall så skickas biljetten med rekommenderat brev, jag har ingen möjlighet att fixa det elektroniskt. Verkar vara ett väldigt sug efter biljetterna och efter en snabb titt på diverse auktionssidor så ser jag att mina priser är väldigt bra. Kollar mina PM igen när jag kommer hem på onsdag och affären kan lösas redan den här veckan om ni är sugna på snabbt köp, då blir det även billigare.

Priser vid snabbt köp:
Styckbiljett: 750:-
För båda biljetterna: 1 400:-

Först till kvarn är det som gäller. Skicka PM!

SOUTHSIDESTHLM
"Visste redan då att detta skulle bli mitt liv, så det är klart att jag njöt när jag satt och rökte weed"