I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: Helt nya ADIDAS - CG MOON BOOTS HI

Övrigt - Köp & Sälj

2009-07-12 16:41

Säljes: Helt nya ADIDAS - CG MOON BOOTS HI

Som rubriken lyder, säljer ett par helt nya Adidas moon boots. Modellen heter " CG Moon Boots HI "

Skorna är inköpta på Footaction i New York. Har själv inte hittat dessa i Sverige.

Storlek: 43

Pris: 600:- (Går att diskuteras)

Betalning sker till konto i SEB. Köparen står för frakten vilket kommer hamna på ca 60:-.

Kommer inom någon dag eller två slänga upp fler skor, kläder, kepsar m.m

BILD:

" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "

2009-08-06 17:06
Ingen ?

Pris går som sagt att diskutera.
" If I forgot you, forgive me. It`s either a genuine mishap or i never liked you. "
Producent

2009-08-06 19:35
oj, don´t get angry nu.. men det där var något utav dom fulaste skorna jag har sett någonsin i mitt liv :D

2009-08-06 20:08
Haha, jag såg en kille i Stockholm (var annars) som gled runt i prickiga höga gummistövlar. De var nog lite fulare än de här, men bara lite. Får man fråga varför du köpte de här?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.

2009-08-06 20:09
Skorna är inköpta på Footaction i New York. Har själv inte hittat dessa i Sverige.

:)
Forumssignatur...<br>

2009-08-06 23:17
Haha :)

Asså grejen var att jag tyckte dom var rätt fräcka, men sen när jag väl kom hem insåg jag att dom var rätt fula trots allt :) Så jag tänkte att jag slänger upp dom så får vi se om någon nappar eller inte.

Med detta inlägg marknadsför jag ju dom på ypperligt bra sätt. Köp dom bara :)

2009-08-06 23:19
Ska tilläga att dom är dock grymt bekväma.

2009-08-06 23:32
Nu ligger superskorna + PUMA Yo MTV Raps ute på Tradera med utropspris 1:- ( Inget reservationspris )