I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Mp3-spelare

Övrigt - Köp & Sälj

2009-06-29 21:25

[Köpes] Mp3-spelare

Ju billigare desto bättre och den ska helst ha minst 500mb minne.

Gärna nån som bor runt skaraborg.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-01 22:28
Ingen som har en gammal mp3 skräpandes hemma`?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-07-01 22:29
Jag har en iPod Nano på 4gig. Tveksam på batteritiden dock, den behövs laddas varannan dag ungefär.

2009-07-02 18:32
Jag har en sådan här hemma som bara ligger och skräpar.

Den är på 4 GB och touchscreen.
Alla tillbehör är inkluderade.
Jag har endast testat den men jag tyckte att batteriet var lite halvdåligt och höll inte länge.

Men för 350 kr är den din!
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2009-07-03 19:15
Louder

Joo men en ipod låter nice, fast hur många timmar klarar den sig utan att laddas på ett ungefär? Behöver den nämligen främst till jobbet och de skulle vara bra ifall den klarade sig runt 7 timmar iaf. Och är det 4g eller 3g? Sen till sist hur mycket vill du ha för den (kan ta det med pm ifall du vill det)?

DGAF

Vad är det för märke på den? Undrar även här ifall mp3:n klarar runt 7 timmar utan att laddas?

2009-07-03 21:47
7 timmar ska väll inte vara något problem, och det är inget speciellt märke på den. Bara en bra mediaspelare på 4 gb som är lätt värt
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!