I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[SÖKES] Lägenhet i Stockohlm!

Övrigt - Köp & Sälj

2009-06-28 23:17

[SÖKES] Lägenhet i Stockohlm!

Hej!

Jag är ute efter en lägenhet i Stockholm, spelar ingen roll i vilken del, bara inte hyran (inklusive el och bredband) överstiger 4500:-/mån.
Jag har dom senaste dagarna konstant kollat upp annonserna på blocket.se utan att kunna få tag på något bra. Dom allra flesta är rum i lägenheter där man får dela på kök och badrum, vilket jag absolut inte kan tänka mig.

Så kära whoa-folk. Har du kanske någon liten etta du vill hyra ut i ett par månader framöver eller känner du kanske någon som tänkt hyra ut sin lägenhet till ett rimligt pris?

Kontakta mig då gärna antingen genom att skicka PM, skriv ett gästboksinlägg, eller bara skriv ett inlägg här!

Tar gärna emot alla möjliga tips från alla!

(Inlägget ändrat av friktion 2009-06-29 13:49:50)

Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2009-06-29 00:04
Är du säker på att det inte spelar någon roll var i Stockholm lägenheten är situerad? Stockholm kan nämligen se väldigt olikt ut beroende på var man befinner sig. Skillnaden mellan Vasastan och Tensta är som natt och dag. På tal om Tensta, vilket jävla område. En klasskompis bodde temporärt där i en vecka innan hon flyttade vidare till Kungsholmen. Hon tyckte att det sög! :D Diplomatbarn förvisso, men hennes analys rymmer nog ett visst mått objektivitet.

2009-06-29 00:13
Jaa, för tillfället godtar jag allting. Östermalm eller Rinkeby, spelar ingen roll.

2009-06-29 13:44
Varför skulle någon på Whoa ha en lägenhet till en användare på Whoa?
http://myspace.com/saidhussein

Jag heter Said.

2009-06-29 13:49
bostaddirekt.com/ - lätt värt. kostar lite men jag fick lägenhet (och uppemot fem förfrågningar om jag ville hyra) på typ två veckor. jävligt najs! dock tror jag det blir svårt o få tag i nått för 4500:- i månaden om du ska ha bredband och el i det priset. men kolla. som sagt bra sida.

2009-06-29 18:50
hurricaneknight

Haha, va? Varför skulle Inte en whoa-användare ha en lägenhet till mig?