I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] hemsida

Övrigt - Köp & Sälj

2009-06-27 18:27

[Säljes] hemsida

fixar en enkel och snygg hemsida efter hur du vill ha den och med dina bilder på.
Pris 999kr (+ ungefär 370kr om du inte har server och domän)

Är du intresserad av en mer avancerad sida med typ bild/låt uppladdning, gästbok, uppdateringssystem så kan jag självklart göra det men då går priset upp lite. Hur mycket dyrare det blir är helt olika vad ni ska ha, hör av er så kan vi komma överrens om ett pris på det du vill ha.

--> Länk till exempelsida!

Promotor

2009-06-27 18:34
Så du säljer alltså html/css hemsida för drygt 1000 spänn?

2009-06-27 19:13
Plus en design i photoshop. Kan även lägga till kontaktformulär som går till din e-post och ett enkelt text-uppdateringssystem till samma pris. Hos företag ligger priserna på ungefär 5 och uppåt för samma sak.
Skivsamlare

2009-06-27 22:16
vadå "du kan hitta mig på woha.nu" ?!

fyskäms!

annars fint :>
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

Promotor

2009-06-28 00:06
Måste säga att sidan ser ut att vara på rätt spår! Tyvärr känns den slarvig, designmässigt! Headern borde ha en avgränsning, vart finns en meny? varför är det ett stort vitt område, med nån grå skugga i sig vid sidan, istället för att slänga upp t.ex nyheter, eller banners där? tusen spänn känns inte riktigt aiight för en sånhär sida faktist, möjligtvis om du lägger ner lite mer arbete på den, och verkligen visar att du har 5 års utbildning inom yrket! Sen kan photoshop kunskaperna diskuteras.. inget hat! Ta vara på kritiken, och utveckla istället :) ha det bra!

2009-06-28 17:02
Jag har gjort hemsidor i 2-3år, kodar php/sql/db-hantering och allt..
Det du gör är värt på sin höjd 50 spänn, och vadå "tilläggstjänst" om man vill ha navigering på en hemsida? Det är la fan det som gör hemsidan värd att besöka ?

Själv säljer jag färdiga hemsidor ( med unik design ) med admin-system ( där man bland annat kan skriva nyheter, radera, ändra, blogga, ladda upp musik, bilder, radera musik och bilder, se nerladdningar på låtar, ett helt mail-system inne i admin-panelen osv osv osv osv osv osv ).

Jag tar typ 800spänn för det, och det är ett "bra pris"..
Du borde åka fast för "försök till rån" !!?