I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] PSX/PSone

Övrigt - Köp & Sälj

2009-05-21 11:35

[Köpes] PSX/PSone

Jag är ute efter konsolen, minneskort och handkontroll. Dualshock eller ej, spelar ingen roll.

Gärna chippat.

2009-05-21 15:53
playstation1? har ett shippat med minneskort, handkontroller och ca 30 brända spel.
vad bjuder du?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-05-21 16:20
Jag kanske ska tillägga att affären ska gå att genomföra i Göteborg.

2009-05-21 16:32
.. och då brast det ;\
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Promotor

2009-05-21 16:35
Har ett som skräpar ner min källare.. vet inte om den funkar, tror det finns en kontroll o ett minneskort.. inga spel.. bor ifs i alingsås, men tar mig till centralen på runt en timme om man räknar med väntetider på bussen o shit.. Vet dock inte vad värdet ligger runt för en sån? kan inte vara speciellt mycket i dagsläget.. Men kom med ett förslag som du tycker låter bra, så får vi se vad som händer, och ett krav e nästan att du fixar några stickers då man inte får med dom när man köper tee's längre! Det är för övrigt inte chippat tyvärr