I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Säljes: 32 kanalers Soundtracs

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-05-09 19:11

Säljes: 32 kanalers Soundtracs

Håller på att renovera upp mitt 32 kanalers Soundtracs M-series och tänkte redan nu börja leta upp potentiella köpare. Det är ett grymt fint bord med härliga preamps och underbara EQ's, enligt mig klår det lätt Mackie, Soundcraft med flera liknande märken. Det kom ut på sena 80 talet ifrån England och kostade då runt 250.000:- i handeln, funkar lika bra i studio som live.
Det som görs med bordet nu är rengöring av allt, kondningbyten, omlödning och allmäna reparationer. Jag kommer dessutom beställa hem en till kanalstrip + manual och techsheet från England för att komplettera. Det följer dessutom med ett stort case med plats för både bord och strömförsörjning, vilket bordet bör fraktas i.

32 kanaler med XLR, Line In, Insert, Line Out på samtliga kanaler. 8 subgrupper, 6 Auxar, 8 matrixer. Lättfil. Main out, monitor out, headphones out på bak och framsida + massa annat.

Skulle det visa sig vara något fel på bordet som vi inte kan åtgärda så blir det lite prisreducering, men jag har svårt att tro att det kommer vara något annat än felfritt när vi är klar.

10.000:- vill jag ha för det hela. Hämtas helst i Östersund p.g.a vikt och storlek men i värsta fall borde det gå att frakta genom bussgods eller något annat, men då får köparen stå för frakten.

Bilder kommer jag lägga upp och är det något ni undrar över så är det bara att skriva.

Mvh/Christofer, Worship Nothing Studios

Worship Nothing Studios :Inspelning, mixning, mastring, design, musikvideos m.m: http://www.wnstudios.se