[Säljes] Samsung Omnia 16gb
Skall göra mig av med min Omnia då jag har fått en ny telefon via jobbet. Den är väldigt sparsam använd. Men har lite små rispor på skärm och bakdel men inte några större. Den flyter på felfritt och har uppdaterats. Den är inte operatörslåst så du kan använda vilket kort som helst i den. Köpte den för 5490kr den 4dec -08 från Euronics och du har 24månaders garanti hos dom. Låda och kvitto får du också, med tillhörande microsd kort på 1gb.
Jag hade tänkt mig 3500kr
Plattform
GSM Quadband (850/900/1800/1900 MHz) 3G Singelband (2100 MHz) Operativsystem Windows Mobile 6.1 Proffesional WAP WAP 2.0 JAVA™ Ja SAR-värde 0,671 W/kg
Storlek
Vikt 120 g Mått (HXBXD) 112 x 57 x 12,5 mm
Display
Display Teknik 65K TFT-färgskärm Pekskärm Ja Upplösning (pixlar) 240 x 400 Storlek 3,2" Touchvibration Ja Autorotation av skärmbild Ja
Batteri
Standard Samtalstid (upp till) 6,5 tim Vilotid (upp till) 450 tim
Gränssnitt
Qwerty-tangentbord Inbyggt Genvägar Ja Skapa egna teman Ja Etiquette mode Ja Tyst läge Ja Vibrator Ja Caller ID Ja
Kamera
Kameraupplösning 5 MP Digital / optisk zoom Digital zoom x2 LED-blixtlampa Ja Auto-fokus Ja Justering ljusstyrka Ja Fotolägen Multishot / Timershot / Mosaicshot Ansiktsigenkänning Ja
Video
Videouppspelning DivX / Xvid / WMV / MP4 / 3GP / MPEG4 / H.263 Videoinspelning Ja Videoströmning Ja Videosamtal Ja
Musik & ljud
Musikspelare MP3 / ACC / ACC+ / eACC+ / WMA MP3-ringsignaler Ja DRM WM DRM / OMA DRM 1.0 Musikbibliotek Ja MTP / synkning med Windows mediaplayer Ja Musikigenkänning Ja Equalizer Ja Windows Mediaplayer Ja
Spel & underhållning
JAVA™ Nerladdning Ja Valbara bakgrundsbilder Ja FM Radio med RDS Ja
Nytto & kontor
Microsoft Office Mobile Ja Exchange ActiveSync® Ja PC synkronisering med Outlook Ja Dokumentläsare Ja Editering av Microsoft Office dokument Ja Offline-läge Ja
Meddelande
SMS / MMS Ja MSN messenger Ja Mobil-blogg Ja T9 automatisk textinmatning Ja E-post POP3 / SMTP / IMAP4 / SSL / TLS Push e-post Ja vCard / vCalendar Ja
Anslutningar
Bluetooth v 2.0 + EDR Bluetooth stereo Ja Plug-and-play / dra-och-släpp Ja USB USB 2.0 WAP Ja Webbläsare Ja WIFI Ja Inbyggd GPS modul Ja Licens och Nordiska kartor medföljer Ja GPS program Garmin Google Maps navigering (on-line) Ja TV-ut Ja PC-synkprogram Ja Minne
Inbyggt minne 16 GB SMS dynamiskt Poster i telefonboken dynamiskt Externt minne microSD (up till 16 GB)
PIM
Kom-ihåg-lista Ja Klocka Ja Världstid Ja Larm Ja Valutakonvertering Ja Måttkonvertering Ja Kalkylator Ja Kalender Ja Planerare Ja
Samtalsfunktioner
Uppringda/missade/mottagna samtal Ja
http://blogg.streetsofgothenburg.se/
|