I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] Looptroop

Övrigt - Köp & Sälj

Skivsamlare

2009-05-05 09:29

[Köpes] Looptroop

Söker följande:

Superstars
ThreeSickSteez
From The Waxcabinet

Looptroop - Fort Europa tolvan
Promoe - Long Distance Runner tolvan
Embee - Not Tonight tolvan

Tolvorna betalar jag nån hundring för st. Tapsen lite mer.

Holla

Skivsamlare

2009-05-05 09:32
From The Waxcabinet på tape, inte vinyl

2009-05-05 17:57
Superstars på tape är i princip omöjligt att få tag på. Glömm den. Dom andra är svåra också men har cirkulerat runt back in the days på whoa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2009-05-05 18:19
mm, tyvärr är superstars omöjlig att hooka som mp3 också... den enda versionen jag sett innehåller From the waxcabinets B-sida

2009-05-05 18:34
jag har superstars på mp3 ?! :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare

2009-05-05 18:37
Med den här låtlistan?

A1 Intro
A2 Nuttstyle
A3 Micskills
A4 Flowin’ Like Piss
A5 Interlude
A6 Bringin’ Home Da Bacon
A7 W.A.C.K.
A8 Superstarz
A9 Outro

Annars är det b-sidan av From the waxcabinet du har...

2009-05-05 18:56
fan....

2009-05-05 19:46
jag har faktiskt en låt från det riktiga superstars tapet på mp3. låten heter Bringin’ Home Da Bacon. dom var ju inte så jävla kassa igentligen men bra var det inte :)

superstars tapet släpptes ju i knappt 50 till 100 ex om ja minns rätt. enkel kopia var det också, inget tryck på kasetten om jag minns rätt. så det var lätt att kopiera över både omslaget (datapapper?) o köpa ett vanligt band o sälja bara. hade en gång chansen för många år sen att köpa den på band men snubben ville ha 1000-1500 kr för den eller mer och under denna tid var det mycket pengar för min del (var väldigt ung) och man hade alltid i baktanken att skiten kunde vara fejk. looptroop själva har sagt att det tapet gavs mest bort till polare o.s.v kanske såldes något enstaka ex också men inget som finns kvar levande efter 16 år. tycker att looptroop själva borde rippa de tapet till mp3.

har du tur o hittar det tapet iaf så lär du inte få det billigt om den som säljer har någon koll på vad looptroops äldre grejer brukar vara värda.

2009-05-05 20:13
Ruzz P25

Om du sitter på den låten så dela med dig!
Har försökt få tag på något från det tapet sjukt länge. En låt skulle vara en välsignelse! Ladda upp!

2009-05-05 20:31
Här har ni låten - LoopTroop - Bringing Home The Bacon

LoopTroop har sagt att dom inte har nåt emot att folk delar med sig/laddar upp deras material som inte går att få tag på. Därav denna uppladdning. Brukar inte sprida grejer annars.

Är det någon annan som har nån låt från Superstars tapet så dela med er.
Skivsamlare

2009-05-05 20:50
Shit va charmigt... haha... tack som fan för denna

2009-05-05 23:19
Tusen tack!
Hehe hur bra som helst

2009-05-06 00:52
TACK för låten :)