jag har faktiskt en låt från det riktiga superstars tapet på mp3. låten heter Bringin’ Home Da Bacon. dom var ju inte så jävla kassa igentligen men bra var det inte :) superstars tapet släpptes ju i knappt 50 till 100 ex om ja minns rätt. enkel kopia var det också, inget tryck på kasetten om jag minns rätt. så det var lätt att kopiera över både omslaget (datapapper?) o köpa ett vanligt band o sälja bara. hade en gång chansen för många år sen att köpa den på band men snubben ville ha 1000-1500 kr för den eller mer och under denna tid var det mycket pengar för min del (var väldigt ung) och man hade alltid i baktanken att skiten kunde vara fejk. looptroop själva har sagt att det tapet gavs mest bort till polare o.s.v kanske såldes något enstaka ex också men inget som finns kvar levande efter 16 år. tycker att looptroop själva borde rippa de tapet till mp3. har du tur o hittar det tapet iaf så lär du inte få det billigt om den som säljer har någon koll på vad looptroops äldre grejer brukar vara värda.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.