[Säljes] Fräsch vårjacka från Dubai + vita Nike air forces osv Tjenare!Har ont om pengar för tillfället, därför tänkte jag sälja ut lite från min garderob.Allting är i bra skick och knappt använt. Jag slänger upp lite bilder och kör med att den som bjuder högst vinner önskad vara!Jacka som jag köpt på en affär som hette Splash, i Dubai.Storlek L.Inköpspris: Ca 800kr.Pris startar på 400kr.Nike Air Force 1 LowStorlek 43.Inköpspris 999kr.Köptes på Recognize.Nya vita skosnören medföljes.Pris startar på 400kr.Etnies Plus x Fucking AwesomeAnvända några månader!Storlek 44.Inköpspris: 1500kr.LIMITED EDITION.Köptes på Caliroots.Pris startar på 200kr.Ipod nano 8GB, RosaDen är ca 1 år gammal, aldrig haft problem med den.Inköpspris: ca 1700kr.Följande medföljer:WESC hörlurar2st USB sladdarVägguttagsladdarePris startar på 300kr.Philips LivingColors Crystal Clear, Fet lampa med dosaInköpspris: Pris: 1395kr.Här kan du läsa mer om den: http://www.webhallen.com/prod.php?id=93306Knappt använd.Pris startar på 500kr. Vet i fan hur jag ska skicka iväg den, tips?Hojta