I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

(Säljer) 5 första hemsidorna för 200kr st

Övrigt - Köp & Sälj

2009-04-17 18:10

(Säljer) 5 första hemsidorna för 200kr st

Tjaoo. Har fått upp talang osv inom kodning nu. Och tänkte att jag ska sälja billigt till er där ute.
De 5 första kunderna får sin hemsida för ett fast pris på 200kr. Sedan gäller de gamla priserna för resten. 600 - 1500kr st beroende på sida.

Länk till http://dalish.se/
Länk till http://dalish.se/salong013 Denna är med boknings system
Länk till http://transportresurs.se/
Länk till http://keepithard.inc.se/

MSN Kontakt: [email protected]

Mvh Dalish

|| Www.Dalish.Se | Www.Myspace.Com/Dalish655 ||
Studio 013

2009-04-17 18:26
inte så snygga ..
jeba jeba !

2009-04-17 18:30
Njaa. En del tycker olika:) Men kanske för 200kr är det väl inte så farligt? Med support o all uppdatering osv.

Studio 013
Producent

2009-04-17 18:44
väldigt osmart att man ska skriva sitt telefonnummer i "klippnings"-sidan ;)

2009-04-17 18:55
det är väl inte värst så osmart? tänk om dom inte kommer han måste ju ringa dom.
Men kan hålla med om att det syns så det är dåligt.
Studio 013

2009-04-17 19:08
Spontant så skulle jag nog säga att bokningsinformationen enbart ska visas för den som det berör (d.v.s. salongen) medan sidans besökare bara ska kunna se att det är bokat en viss tid.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2009-04-17 19:10
JO kanske igentligen. Men det skulle man ju lätt kunna fixa till. men nu strulade salong sidan så det vart inget av den.
Onödig tid att lägga och inte få en krona. Inte kul.
Studio 013

2009-04-17 19:29
Ett par tips:
1. Muntliga avtal är bindande - om salongen beställt en hemsida från dig och sagt att du ska få betalt så ska du få beetalt även om de inte vill ha hemsidan (förutsatt att den är gjord enligt deras önskemål och levererad inom avtalad tid).
2. Undvik att centrera löpande text. Det ser ganska 90-tal ut.
3. Korrekturläs eller låt ett ordbehandlingsprogram göra det åt dig. Ser ruggigt oproffsigt ut med särskrivningar, felaktiga ihopskrivningar och rena stavfel och felsyftningar.
4. Du kanske inte ska skylta med dina kontaktuppgifter på en site som olagligt säljer receptbelagda substanser (och kanske inte heller lägga den på din server)? ;)

10-4, over...

2009-04-17 21:01
första sidan var gangska snygg resten såg gangska tråkiga ut. Inte dåliga men dem låg på en 4 av 10. Sänk priset och så höjjer du när du blivit bättre. Du är bra men kanske inte så bra för att kunna få pröjs för 1500 för en sida.. Hur gör du sidorna. Har du dreamweaver och photoshop?..

Såg nu att du har salong sidan. Där man bokar en tid eller så..Tyvärr men jag råka skratta. Man gör inte en bokning genom en gästbok.. ser inte seriöst ut.

2009-04-17 21:39
http://www.thisismylife.se/

köpte min för 200 :P
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-18 03:02
Nelione P19: den sidan var najs

2009-04-18 05:41
Tackar köpte den av ett företag i usa som bara tar visa kort doc men de är bara google söka. vill inte förstöra denna tråden för jag tycker designen är nice men för simpel för att begära 200kr för :(
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-18 07:17
alltså, första sidan, bilden i bakgrunden hade jag som skrivbordsunderlägg typ 99-01 eller där i kroken. :s
((MAAD))

2009-04-18 11:09
Skrapa ihop fler sidor, ta bort informationen som finns på dom skriv t.ex. "Blablabla" istället för text sen snör du ihop en flashig sida som du säljer dina egna templates ifrån för 200kr/st.

Men då måste du göra fler sidor och kanske titta runt lite på andra sidor för att få lite tips/idéer
..!.._{-,..,-}_..!..

2009-04-18 14:33
Tack för de tips alltså. Men jag kodar och lägger upp på min server till er. Jag gör ju självklart inte designen / Templates och säljer. Visst kan jag göra så. Det är inga problem. Men nu snackar vi färdig kodat och upplagd på server så sidan är igång och allt för det priset. med en server plats per person 3gb.

Sen som moderatorn skrev. Visst tycker jag att det skall vara så som du säger att jag skall ha betalt. Ovavsett vad han säger och gör. Men jag är ingen företagare så det kan bli problem på det sättet. Tjänar massa cash och sen betalar jag ingen skatt. Det ser inte snyggt ut:P haha

Men som sagt. 200kr 5 första. Får ni färdig kodade och upplagd på server med allting igång. Inge snack. Ni har komplett hemsida med eget login till ftp osv. Era ftp är kvotade till 3gb. Det får ni igång.

OCH SOM SAGT. NU HAR MAN BLIVIT LURAD 2 GÅNGER UTAN BETALNING. SÅ BETALNING SKER INNAN JAG BÖRJAR KODA. GÄLLER ÄVEN 200KR FÖR DE 5 FÖRSTA.

Mvh Robin AkA Dalish
Studio 013

2009-04-18 19:02
nelione
200kr är inte dyrt, du fick mycket- om än 90tal - för pengarna.

cry me a river!
--> thcrew

2009-04-18 19:36
Dalish - Admin, inte moderator ;)
Visst, 3 gig är bra med utrymme, men den riktigt intressanta frågan är hur mycket trafik man kan ha (samt om det ingår eget domännamn i dealen).

Nelione - För att vara från '05 så är den helt okej, men jag tycker nog du borde jobba lite på promotion: 434 pers på 4 år är lite lite :P

10-4, over...

2009-04-19 21:01
Mabande

Om du klickar dig in på besöksräknaren på Neliones hemsida så går det att se följande text.

Från: 1:a mars -09

Unika besökare: 449

Besökare / dag: 7

Hittills idag: 14

;)
Fucka ur!

2009-04-20 00:20
mabande: Ett .se o sådana domän ingår ej. Och trafik mängden per sida har ja 20gb per månad. så gnäll på den äru snäll:D

har en värsting community till salu nu med om non vill köpa:)
Studio 013