I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes] hörlurar för studiobruk

Övrigt - Köp & Sälj

2009-04-13 15:55

[Köpes] hörlurar för studiobruk

Hej söker en bra allaround lur (stängd) som kan användas till inspelning och kanske nån lättare form av mixning.

En annan viktig detalj är att luren bör vara bekväm så att man kan ha på sig den några timmar utan att dö av huvudvärk.

Om du sitter med en okej lur som du tror skulle passa till detta så är du varmt välkommen att skiva i tråden eller lägga ett pm.

=)

42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...

2009-04-13 23:09
Köp nya istället,för tror inte att någon säljer iväg några här på whoa.
Finns ett par shyssta fostex t50rp för runt tusen lappen med frakt på emusic.se
En halv öppen referenslur som funkar helt ok till inspelning,då den inte släpper ut så mycket ljud,
Tjo // KALLE
Kalliistudios©
2:avåningen

2009-04-14 01:18
word på kjälle..
feta jävla lurar om du frågar mig, dock bara testat dem lite.
Men om du ska mixa e det värda sina membran i guld
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-14 01:18
dummaste jag hört... haha gå in och testa vilka du tycker är sköna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-04-14 17:11
beyerdynmic DT 250 är studio standard när det gäller lurar lika så akg 240 båda kostar runt 1000 lappen
Musikstudio pannrummet
CR

2009-04-14 19:58
intressant =), har kikat runt lite på thoman osv... kanske blir att man nyköper ist...

Bra ide där Nelione, fast det finns kanske ett begränsat urval på ex musikbörsen.. =)
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...