I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Bytes] gamingdator bytes mot macbook/pc laptop

Övrigt - Köp & Sälj

   
Skivsamlare

2009-04-03 23:53

[Bytes] gamingdator bytes mot macbook/pc laptop

Annonstext:Tjena! Nu när jag slutat spela spel och mest ägnar mig åt musik- ochbildproduktion så skulle jag villa byta bort min stationära gamingdator mot enbärbar. Jag skulle föredra en något nyare MacBook, men är även öppen för andraförslag. Är det en PC måste den ha Windows XP, vill inte ha vista. Ser helstatt den har mycket minne samt hyffsad processor då jag kommer jobba mycket medmusikmjukvara och bildproduktion på den. Här kommer mina specs:

Chassi: Antec case Lifestyle Sonata 3
Moderkort: Gigabyte GA-P35-DS3
Processor: Intel Core 2 Duo E6750 2,66GHz
Minnen: Corsair XMS2-5400 2x1024MB
Hårddisk: Western Digital Caviar XL 500GB 7200rpm
DVD-Brännare: Asus DRW-1814BLT Dual-Layer DVD
Grafikkort: BFG GeForce 8800GTS (Overclocked) 550MHz GPU 320MB DDR3
Operativsystem: WinXP Home SP2

Spelar wow på högsta upplösning med 60fps i 25man raid utan lagg, spelar ageof conan, warhammer online på högsta inställningar utan problem med.

Datorn är snart 1,5 år gammal och köptes på Datorbutiken.com. Alla kvitton osv finns kvar ifall det är intressant. Ifall du har en dator där du vill ha en extra mellanskillnad går det bra också, alternativt att jag kan skicka med gamingtangentbord/mus/musmatta till ett nyvärde runt 2000kr. Hör av er med förslag! Datorn finns i örnsköldsvik. (vill ni ha bild på min dator kan det ordnas genom mail, men den ser precislikadan ut som bilden nedan :) Allt är orginal, och inköpt på datorbutiken.com. Mvh Daniel

Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss