I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Studio Säljes: Mikrofon, Ljudkort, Mixer, Stativ.

Övrigt - Köp & Sälj

   
Rappare

2009-04-03 17:08

Studio Säljes: Mikrofon, Ljudkort, Mixer, Stativ.

Shuuz då vare dags att sälja min "studio" pga att jag har köpt ny dator och datorn hade inte firewire koppling.


ENDAST SERIÖSA KÖPARE!




Behringer FCA202
FCA202 är ett ultra flexibelt audio interface som kan kopplas samman mellan instrument eller mixer etc, och vidare till din dator, för inspelning eller uppspelning.
Eftersom FCA-202 är så liten är den, tillsammans med bärbar dator, den optimala lösningen för en mobil inspelningsstudio.
Allt du behöver är en liten mixer eller en mikrofonförstärkare (MINIMIC MIC 800) för att ansluta en mikrofon.
Om man inte vill använda högtalar monitorer, finns en separat hörlurs utgång som används för avlyssning av mixen.
FireWire anslutning upp till 24-bit/96kHz. Systemkrav för PC: Intel eller ADM CPU med 1GHz eller mer, minst 512 MB RAM.
6-polig eller 4-polig-FireWire-gränssnitt. Windows XP SP2. För MAC: G4/G5 med 800 MHz eller mer. minst 512 MB RAM. 6-polig eller 4-polig FireWire-gränssnitt. Mac OS X 10,3,9 (Phanter)
Nypris: 1.146kr

Behringer C1
Funktionsprincip: Kondensator, 16-mm-membran
Riktningskarakteristik: njure
Anslutning: guldbelagd
balanserad XLR-anslutning
Tomgångsfältfaktor: -33 ± 2 dBV (0 dBV = 1 V/Pa)
Frekvensrespons: 40 Hz - 20 kHz
Gränsljudtrycksnivå
(1% THD @ 1 kHz): 136 dB
Nominell impedans: 100 O
Nominell slutimpedans: >1 kO
Matning: +36 till +52 V
Strömförbrukning: 2,5 mA
Mått: hus: 54 mm,
Nypris: 550kr

Behringer Xenyx 802
Med nästan 1 miljon sålda enheter, har UB mixer serie blivit en av världen mest populära mixerbord genom tiderna.
Med den nya Xenyx serien kliver Behringer upp ett rejält steg på kvalitetsstegen.
Xenyx mixrarna har helt helt nya mickförstärkare mot sin förgångare UB-Series.
Specifikationer:
- 2 monokanaler med fantommatning samt 2 stereokanaler
- 3 bands EQ på alla mono och stereo kanaler
Nypris: 945kr

Mickstativ:
300kr

Allt som allt kostade 2950kr
Mitt Pris 2200kr kan tänkas gå ner!

Allt finns i Jönköping, köparen betalar frakten!