I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] Kraftfullt hemma biosystem, Harman/Kardon

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-03-22 16:24

[Säljes] Kraftfullt hemma biosystem, Harman/Kardon

Tjena,

Hade tänkt sälja mitt hemmabiosystem.

Förstärkare:
Harman/Kardon AVS 3000 inkl fjärrkontroll, ser ut som om den vore köpt igår. Helt felfri.

För fler bilder gå in på läken nedan och skrolla ner lite;
Länk till http://www.allegro.pl/item560935389_harman_kardon_avr_3000_amplituner_d_digital_bcm.html

Bild:



Högtalare:
5 st Canton MX 10
1 st Canton AS 10 , sub

Bild



Allt utom subben är i absolut nyskick, subben har ett par små repor som ej syns, om man inte vill att dem skall synas.

Dethär är inget paket för er som är ute efter en billig hemmabioanläggning för att kolla på "bonde söker fru", dehär är riktgit robusta saker som får både grannar och brankårken att rycka ut om man skruvar upp volymen lite. Med andra ord, en extremt bra ljud och verklighetskännslan när man kollar på film blir total, som om man vore inne i själva scenen.

En rulle med guldkablar ingår, sammanlagt ca 15 meter eller mer, har inte kollat precis hur mkt som är kvar.

Nypris: ca 2300 kr
Mitt pris: 7500 kr eller högsterbjudande. Värderat till ca 12000 kr ifrån musikaffär, så vill du göra ett kap? Slå till!

Levereas i gbg och dess närområde, frakt till överiga delar av landet med hemleverans 500 kr.


Har sålt en hel del dyra föremål på Whoa och inte fått något klagomål, snarare tvärtom. Så se mig som en seriös person att handla av, och skulle du mot förmodan hitta detta paket billigare, så sänker jag mitt pris till dig med 10% mot denns pris*



* Förutsättningarna skall vara demsamma, nyskick och fullt fungerande med alla orginaldelar och fästen. Säljaren skall finnas i sverige och kunna verifieras av mig.