[Säljes] webdesign Billigt.
Säljes: webdesgin billgt Hejsan har jobbat fram en rätt härlig design enligt mitt tycke.Länk till http://data.fuskbugg.se/skalman01/djiwahweb2.jpg om det är nått ni har egna idéer eller vill ändra något så är det bara att skicka ett mail så ska vi kunna lösa det. allt är gjort i photoshop och jag har hållit på ett tag så jag vet vad jag sysslar med. som sagt, skicka mail om ni är intresserade! priset. ja, 300pix hade jag tänkt mig. mvh iwah[email protected] (Inlägget ändrat av JP 2009-03-24 21:46:08)
good lookin, blir lite sugen
Du kan få styra en åt mej framöver.. One//Kalle
Kalliistudios© 2:avåningen
bara höra av er om ni har egna förslag. men som sagt. denna, 300 spänn :) billigt ju. mvh iwah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Doc tycker jag hans är värd minst 200kr. då äre den codad och klar va? isf slår jag kanske till som en altenative hemsida. meeen äre bara designen så glöm det. annars pma mig så gör vi affär
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nelione P19 200 för en kodad och klar hemsida? färdig kodad hemsida med design går på över 1000kr nu förtiden. men kan sänka denna till 250kr.
Nelione: Du måste skoja. 200kr för en färdig hemsida? :D Visst kan man göra saker gratis eller för en symbolisk summa åt polare, men vem tror du vill ägna timmar gratis åt någon man inte känner? Väx upp man.i-wah: Tycker inte du ska sänka priset. 300kr är billigt för en hyfsad design. Jag förutsätter att du jobbar i lager så det är lätt att plocka ut dom olika delarna ur bilden. Stå på dig!
tackar capkillah! japp, alla lager ligger till och med sorterade i mappar. :) men som sagt! 250 kr! bara höra av er
Promotor
2009-03-22 17:43
Hur är den kodad? finns det möjlighet till livedemo? 300 är ett bra pris!
Säljes: webdesign Billigt. den är inte kodad. vill du ha den kodad så kommer det kosta mera.
det är endast designen, alltså psd filen som du köper. har även "klippt"
den så att det ska blir lättare att koda.
250:-
mvh iwah
Promotor
2009-03-22 17:50
okej.. då tankar jag hellre penslarna o fontarna du använt, och gör en själv :) fett dyrt för en psd!! hur långt tid tog den att göra? 10 minuter?
så du tror seriöst att du kan få en färdigkodad hemsida för 300?
Promotor
2009-03-22 18:03
hmm.. jag vet att jag kan få templates GRATIS, jag vet även att jag själv kan koda åt mig gratis, och att jag inte skulle ta en SÅN design för 300 kronor :S eller sälja heller för den delen.. checka min press.. säljer färdigkodade html/css/flash sidor för 300.. Och jag använder mig inte av dafont fontar, eller vektor penslar (sålänge det inte önskas av köparen)
men som sagt. 250kr för sjävla designen. kan även koda den men då tar jag lite extra.
bara höra av er. gör även webdesigns på förfrågan. så har ni egna förslag så skicka ett
mail här på whoa eller till
[email protected] MVH iwah
Promotor
2009-03-22 18:15
hmm.. om vi säger såhär.. hela din design är uppbyggd i penslar.. (som du säkerligen har tankat gratis på deviantart.com) och fontar (som du säkert har tankat på dafont.com) och det tar max 10 minuter att göra en exakt kopia.. jag säger inte att min design på min sida är den snyggare.. Men allt du ser på den, är gjort av mig till 100%... det blir mer eget, och man kan göra betydligt mycket mer, än om man ska leva på ANDRAS PENSLAR.. För övrigt är min sida även byggd i php och mysql medans du inte ens bjuder på en html kodning för det priset? För övrigt gjorde jag den designen snabbt, för att ha ett "skal" när jag leker med php, sen har designen bara stannat kvar.. Det var inte meningen att förstöra din tråd med att avslöja hur fula affärer du gör, men ska du flippa för jag tycker du är keff... så får du leva med det! Sho
Jag tycker designen var väligt fresh, skulle köpt om jag behövde den till något. Det va ju absolut inte dyrt.
herregud vad folk är gnälliga, är ni inte intresserade så köp inte den .. men att börja gråta om att "sno penslar" och skit, för fan ...
jeba jeba !
Optimistisk Din design suger hårt och då ska man fan inte dissa andras, jag förstår vad du menar, men du är en sann graphic hater!! haha..
dunk low!
justkickit Word
jeba jeba !
Är det ett skämt?? Undra bara. Jag är inte insatt i det där. Men jag kan bygga en liknade på nån dag eller några timmar :P
Låt i-wah sköta sin grej så kan ni sköta er egen. Onödiga diskutioner kan hållas utanför! Har ni åsikter om priser osv så prova att pruta ist för att göra en stor diskution av det hela! Ni som inte ens är intresserade av att köpa behöver inte heller hoppa in i diskutionerna och göra saken ännu värre! Detta är ett Köp & sälj forum, håll tråden ren och fin! /Dobber Moderator
-Kmed- med tanke på att dom flesta webdesigners tar 150-200kr timmen för att göra en hemsida så tycker jag priset är rellativt billigt då det tog ett tag att göra den. men som Dobber skriver. ska du inte ha den så skriv inte i tråden. 250:- och den är din. MVH iwah