I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Säljes] 2 st portabla sångbås

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-03-16 14:16

[Säljes] 2 st portabla sångbås

Två st portabla sångbås säljes tillsammans eller varförsig. Går att använda som mindre sångbås eller större, om man väljer att köpa båda. Båsen går att vinkla på en mängd olika sätt för att hitta just den akustik du är ute efter.

Mått per enhet: 200 cm hög, 400 cm bred, 1 kvm som man ställer den i retangel.

Nypris per enhet: Sångbås 8000 kr, förvaringsväska med bra handtag och axelband 3500 kr.

Mitt pris per enhet: Sångbås + bärväska, 4000 kr.
Mitt pris, hela paketet: Två sångbås (som går att sätta ihop) inkl 2 st bärväska, 7000 kr.

Enkla att frakta i bil, tar högst 5 minuter att sätta upp. Ihopfällbart tillstånd får bägge sångbåsen plats under sängen utan problem. Går även att motera alla sorters ljudabsorber, plexiruta (till ex kontroll rum) eller vad man du vill. Ljudabsorber ingår inte i priset, men har en del hemma (ca 4 kvm) som jag ger bort gratis vid köp. Dessa är från JAM (musikaffär), och du får själv skära till dem.

Fri frakt innom göteborg och områden i dess närhet. Annars får vi se vad frakten går på om dem skall till sthlm, malmö eller liknande.

Så passa på, bättre portabla sångbås finner ni inte. Möjligheterna är nästan obegränsade till vad man kan göra med dessa, har används i professionell studio i ett par år, men det syns inte. Vissa smårepor förekommer dock.