I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[köpes] Någon billig mp3, iPod och annat!

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-03-09 19:33

[köpes] Någon billig mp3, iPod och annat!

Hai!
Jag vill köpa någon billig häng&släng-mp3! Behöver inte vara någon värsting precis, den kan ha ytliga fel, repor och dyl. gör mig inget, bara den fungerar! Jag vill inte ge så jävla mycket, kan väl tänka mig en 500:- eller så. Så säg till vad ni har.
Det enda jag verkligen inte vill ha är en iPodkopia som rasar ihop efter 2 röda. Annars är allt annat välkommet, iPods eller ej.

Kan hämta upp i Stockholm, eller så får ni väl skicka. Gillar inte det så mycket numera då ett jon blåste mig. Men vi får ta det då isf med betalning etc.

Men skriv ett pm eller i tråden vad du har och vad du vill ha, runt 500lappen iaf. någon lapp upp eller ner gör inget.

Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...