I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Biljett över till nöjesguiden Malmö?...och en förklaring till varför.

Övrigt - Köp & Sälj

   

2009-02-26 11:54

Biljett över till nöjesguiden Malmö?...och en förklaring till varför.

Hallå gott folk.

Nu är det såhär, jag bor för närvarande långt ut åt helvete på vishan nere i skåne, dagarna går åt till plugg och ett umgänge som till den milda grad består utav av militärer som skjuter dagarna i ända ute på övningsfältet som ligger alldeles bakom min lilla modul byggd av 2 byggbarracker, som jag för tillfället bor i. Jag har alltså inget umgänge på veckorna, Det suger ju givetvis jävligt hårt men inget som man inte står ut med, nån gång kommer det ju att ta slut, och jag kommer att bli färdig med den här gudsförgätna hålan.

Men så till saken, på helgerna är man ju som bekant ledig från skola och andra åtaganden man helst slipper. Så jag har därför redan nu, kollat läget med de männsikor jag känner inne malmö och fick reda på att det skulle vara ett evengemang på slagthuset imorgon "nöjesguidens årliga fest och prisutdelning" eller nåt i den stilen.

Till denna fest går det ej att köpa biljetter, utan det har tydligen delats ut ett gäng gratisbiljetter som nu givetvis är slut sedan länge.
Min enda möjlighet till ett socialt umgänge imorgon verkar alltså vara att antingen rugby tackla vakterna vid insläppet och hoppas på det bästa, eller skaffa mig en sån där förbannad biljettjävel till den här förbenade festen som jag nog kanske igentligen inte vill gå på? (har lite svårt med mina fördommar mot "minglande" fest människor a`la stureplan.se osv.).
Men nu är läget som så, att de vänner jag har i den här delen av landet antingen är bortresta i helgen eller så ska dom prompt på den här tillställningen, så det är ju bara att gilla läget och försöka gå all out.
Har haft 2 nyktra helger irad nu, och att stanna på det här jävla bygget ute i skogen som jag nu befinner mig på FINNS INTE.

Så om NÅGON där ute känner att dem vill hamna på plussidan av sitt karma konto nu när det snart är helg o allt, genom att hooka upp mig med en biljett, PM:a mig och gör min helg värd att leva!
Alternativt sätter jag mig på en bussjävel eller random tågstation och tittar på omgivningen med en påse Norrlands, kan iofs bli kul det med men känner mer för att umgås i flock denna helgen, nog isolerad på veckodagarna!

Alternativt kan ni ju alltid hooka upp mig med någon annan bra ide som gör helgen till ett rent vansinne (i possitiv bemärkelse)?

Ett långt jävla utlägg det blev nu, mycket över lite....nåja.

Kortfattat:

Har du, känner du, vet du om någon som har en biljett över till nöjesguidens feesthelvete i malmö imorgon, HOLLER! Jag hookar dig givetvis med en fulbira i baren eller dylikt.

Peace!

(Inlägget ändrat av Rachel 2009-02-26 13:28:17)