[Säljes] Vinylskivor, DVD-filmer, Tracktop, Ryggsäck, Pennor, Tv-spel
Looptroop 100:- Andra LP 50:-/st 7" 20:-/st Beastie boys 25:- Trojan 3CD (jack i framsidan, se bild) 50:-
150:- för alla, annars 20:-/st.
Trilogy of the dead 100:- Quality of life 75:- Dogtown and Z-boys 75:- Allt annat 50:-/st eller bud då jag antar att vissa av dessa kostar ungefär 50:-/st helt nya.
Storlek XL, 100:-
Sedan så har jag även en välanvänd mörkblå Adidas med ljusblå sträck även den i storlek XL. Har tyvärr ingen bild på denna.
50:-
Varm vinterjacka, storlek L.
400:-
Ena kontrollen är något defekt (någon seg knapp), det är den med lång kabel. Den andra kontrollen fungerar perfekt men den har något kort sladd. Vet inte om man kan få in strömgrejen som hänger på baksidan in i konsollen igen om man skruvar upp den, eventuell köpare får testa det. Ibland får man tyvärr blåsa för att spelen ska fungera annars fungerar den finfint.
250:-
Haglöfsväska som jag tyvärr tagit bort midjeremmen på, den har även lite smådamm från krom på axelremarna.
50:-
250ml rött Corioink som jag satt en skvätt grog och blå alkej i. Två begagnade postermarkers följer även med, en saknar udd.
100:-
Ungefär 250ml blå alkej som jag satt en skvätt grog i. Två begagnade postermarkers följer även med, en saknar udd.
Kolla denna tråd för caps som jag säljer: http://www.whoa.nu/forum/ovrigt/kop-och-salj/642572/1.aspx
Alla priser är prutbara och köpere betalar fraktkostad!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|