[Sökes] Olde English 40s
kan jag få tag på denna klassiska öl och framförallt flaska i sverige? går det att importera? (Inlägget ändrat av JP 2009-02-25 09:44:15)
bränn, bränn, bränn alla män
Systemet kan importera 40's till dig, men då går kalaset på minst 3000 kr vare sig du beställer 1 eller 10...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Nu vet inte jag i vilken del av landet du bor i men i Köpenhamn finns det ganska många affärer som säljer den för runt 40dkk. Jävligt överskattad öl som enbart smakar vatten, dock.
tack så mycket. Louder kan du ge mig några namn på butiker i köpenhamn? Dirty-Dave. själva importen kostar 3000 plus då hur många man köper eller?
eller så köper du enliters-versionen av dom här på systemet, iaf samma namn.
http://soundcloud.com/mega-drive
Jag har inga namn i huvudet tyvär, men dom flesta av hiphop-butikerna som ligger på gator från ströget. Att det skulle kosta 3000kr att specialbeställa saker på systemet kan inte stämma. Jag specialbeställde Hpnotiq innan den fanns i ordniarie utbud och betalade bara några kr mer än vad den kostar nu. AA, det där är torr äppelcider. ;)
copenhagen streetwear hade det för något årsen, tror dock det kostade 100 för en flarra, men e det en klassiker så e det!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
AA haha jag har en vän som gått på den niten. cider är inte öl men det hade varit underbart om det var sant. sen är kanske inte en grön pet flaska att jämföra en vit glasflaska. tack för danmarks tipset. bor tyvärr i norrland men får kolla upp om jag besöker ljuvliga skåne. kanske får hustla med mitt lokala systembolag
Eror, VA!? jag har alltid betalat 35-40 för en forty. Du blev blåst bruv!
tror dom butikerna i köpenhamn har slutat sälja dom..
fan viste inte att det va hiphop o nörda på såna hära detaljer. ta en skoterfylla nu för fan!:D
what is a.m.b?
40's är en otrolig upplevelse. 1 flaska sen är man fitt for fight. Jag älskar verkligen smaken, for real
tack så mycket. Louder kan du ge mig några namn på butiker i köpenhamn? Dirty-Dave. själva importen kostar 3000 plus då hur många man köper eller? Yes. Fast pris är 3000 kr... sen ökar det säkert i stora mängder om jag fattade det rätt. Men ta kontakt med dom, kanske e ändrade regler 2009
haha nördigt värre att dricka 40oz bara för att man hör rappare snacka om det...tänkte jag skriva men sen insåg jag att jag köpte phillies, white owls och en dutch för ett par månader sen
Haha, det roliga med hela saken ar ju att alla mer eller mindre made rappare har riktigt dalig smak i dryckesvag.
http://www.earforcefm.blogspot.com
Eller de som snackar om alla hiphopclichedrycker iaf, men jag har inte hort manga rappa om fina rodviner t.ex.
http://www.earforcefm.blogspot.com
rödvin går inte att dricka...
Var i köpenhamn i somras och frågade runt i alla affärer jag kunde hitta, alla sa att dom hade slutat sälja dom. Lite tråkigt!
elk brew 7,5 är hiphop dricka ^^
Kärlek och respekt...
Äy bre, dom fanns på systembolaget på mårtenstorget i lund i fredags, kostar väl max 40 spänn tror jag.
ORD TILL DIN MOR<br>
Äy bre, den gamla cidern fanns på systemet senast i fredags såg jag, kostar typ 50 spänn. Om den finns vartän nu du håller hus vete kattzen men testa gå till systembolaget.se och använda deras drycksökmotor, men det har du ju säkert redan gjort?
ORD TILL DIN MOR<br>
cider funter?
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
ja, det är ju en sån "riktig" cider som är torr i smaken (inte som alkoläsken som vi i svenneland känner den)
ORD TILL DIN MOR<br>
tacka vet jag white cider i London där du för under 50 kr blir skräcktankad en fin sommardag
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
den verkar ju rätt biege den där, 6,1% alkohol och finns mest i usa. lägg ut 3000 på 7,5or och se hur jävla mycket du saknar en OE800.
what is a.m.b?
det här verkar spåra ur.
länge sen.
what is a.m.b?