I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Köpes]Boards of Canada Kasset samlingen

Övrigt - Köp & Sälj

2009-01-24 03:43

[Köpes]Boards of Canada Kasset samlingen

Tja, är så att jag är på jakt efter Boards of Canada tidiga kasseter

*Catalouge 3
*Acid Memories
*Closes Volume 1
*Hooper Bay
*Play By Numbers
*Twoism
*A Few old tunes
*Boc Maxima
*Old Tunes Vol. 2
*Aquarius (7", Ltd)

Priser kan diskuteras, Måste va bra kvalite Samlarobject.

"Vet du hur man ser att det är en sverigedemokrat som skapat tråden?
* Särskrivningar och allmänt illa vårdat skriftspråk.
* Ovidkommande babbel om pöbel, svartingar, negrer, hasch, och kommunister."

2009-01-24 15:34

ok.. vill inte skita på tråden, men det där är extremt rara grejer, utgivna i små små serier, och ytterst få som har dem säljer. skulle tippa på att om de grejerna fanns att få tag på så skulle det kosta 5-10k.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 16:53
Jag vat att dom är väldigt rare, men försöker på många olika håll.

Priserna har jag ingen aning om men det där är väl lite mr än vad jag räknat med.. menar du hela samlingen eller per kasset?

Jag har iaf hitils inte hittat någon som säljer dom och kan förstå det, Men vill endå försöka :)

2009-01-24 17:21
aight, jag hajar.

jag menar sammanlagt. På ebay och skivaffärer tror jag att 300kr, dvs runt 50 dollar hade vart rätt billigt, men att priserna nog lätt kan vara högre, runt hundra dollar upp till 300 för de svåraste.
men som sagt har inte sett dessa grejer till försäljning, så jag spekulerar bara baserat på andra liknande rara grejer.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-01-24 17:37
Mjo

Det blir ju att samla del för del och försökta hitta med tiden.

Jag lyckades hitta Hi-Scores Orginal press för en liten peng.. typ 60 spänn hos Blenda i göteborg så lite tur krävs väl :P Inte så rare som kassetern, Men skoj att hitta en helt ny orginal press för så billigt =)